Tina
Kvinna ·
04 maj, 2011
*Bilder * Mina alldeles nya tuttar..475 MP
BröstförstoringDen 2 Maj.....
Sortera efter
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Malin88
Kvinna ·
04 maj, 2011
tinkerbella: ne du kanske ska lossa det lite bara, de kanske har svullnat upp mer o kanske därför de sitter hårdare.
de ska ju sitta tajt men inte så man knappt kan andas :/
optimus
Kvinna ·
04 maj, 2011
tinkerbell1: jag hade en sportBH efter min OP, men den satt åt så in i helvete första dagarna... och jag som var tejpad runt bröstkorgen första 10 dagarna var jäkligt trött på tejpen, men första dagarna med sportBHn va värre... men det blir bättre när trycket övver brösten o svullnaden går ner lite :)
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
Jag lossade lite på axelbanden och ett snäpp på hyskorna..nu kan jag andas och den sitter fortfarande hemskt tajt kan inte rubbas så borde va ok antar jag...blir ju galen om jag ska ha hårdare..det funkar inte...ena tuttisen verkar börja sjunka lite nu..så nu ska man bli skelögd=)))
Anonym användare
06 maj, 2011
tinkerbell1: så dina bilder ser bara dom me kläder på, men fan sånna vill jag mina oxå ska bli =)
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
380cc mp då annars får du betydligt större=) såg du ska ha 510cc?? mer än en kupstrl större.
Anonym användare
06 maj, 2011
tinkerbell: Tror du 510cc blir för stort på mig?
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
Dom kommer ju sannolikt se lagom ut till din längd,men du är ju väldigt smal ....pröva hemma med ris el gryn i en bh med förstor kupa,det gjorde jag,3,5dl är 400cc det var jag nöjd med o då blev det 380cc för rätt bröstbredd. öka sen på halv dl o se vad du tycker.
optimus
Kvinna ·
06 maj, 2011
Hon skrev nog så för att ca 50 cc / en halv dl försvinner vid bakomplacering =)
Anonym användare
06 maj, 2011
Tinkerbell1: Trodde att 1dl = 100cc? Jag har gjort ristestet me 500cc tog bilder på de som finns på min profil. Ska göra som du säger me att öka på..
Anonym användare
06 maj, 2011
optimus: ok...tack de kan de ju va =)
Tina
Kvinna ·
11 maj, 2011
Återbesöket avklarat och jag blev godkänd 😉 Bröstet som kasat ner lite var det ingen fara med, det fixar sig sa Tuve...å jag märker redan skillnad. Tänk så viktigt det är att man har rätt Bh och att den sitter rätt. La in nya bilder🙂
emme
Kvinna ·
11 maj, 2011
Det var ju super, dina har ju utvecklats fort dem med !! :) Gud vad kul, jättefina!
Anonym användare
11 maj, 2011
Åh vad skönt för dig! :) Och snyggt blir det ju!!! Kul att se bilder! :)
tinkerbell1
Kvinna ·
12 maj, 2011
Återbesöket avklarat och jag blev godkänd 😉 Bröstet som kasat ner lite var det ingen fara med, det fixar sig sa Tuve...å jag märker redan skillnad. Tänk så viktigt det är att man har rätt Bh och att den sitter rätt. La in nya bilder🙂
Ja det är nog A och O om det ska bli bra,livrädd att tortyren ska sitta fel så dubbelkollar då och då.
....fina nu Tina! och blir toppen när de släppt ner el hur man säger*S* väntar på att mina ska göra det också,har bandet hårt som sjutton på överpoolen,vill ha mer skidbacke o gör massageövn några fler repetitioner än jag skulle..kass tålamod...vill bli klar med tortyrstadiet o ha på vanlig bh på....med två följsamma saker i=))))
Tina
Kvinna ·
21 maj, 2011
Nu har det gått 2 veckor till sen första återbesöket. Jag märkte ju att något inte var riktigt rätt med det högra bröstet och fick det bekräftat av kirurgen...bh hade varit för stor och kasat ner. Visst det ser bättre ut nu...eller gör det? lite knöligt och öm under bröstet precis där det ser konstigt ut....hoppas inte det är något fel😢
tinkerbell1
Kvinna ·
22 maj, 2011
Hej Tina! Pyttelite syns det att det är nåt där men dom är jättefina,kan du inte be att få en extra tid till återbesök för säkerhets skull? Har du mejlat in bilder till Tuve nu när dom blir 3v? Jag mejlade Cosmo bilder o frågor idag,la ut bilder i ny tråd också.
Hoppas allt är bra med dig! Kram
Tina
Kvinna ·
22 maj, 2011
Hej Tina! Pyttelite syns det att det är nåt där men dom är jättefina,kan du inte be att få en extra tid till återbesök för säkerhets skull? Har du mejlat in bilder till Tuve nu när dom blir 3v? Jag mejlade Cosmo bilder o frågor idag,la ut bilder i ny tråd också.
Jag ska dit i morgon så dår jag se vad han säger...att det inte ser helt perfekt kan jag leva med men om det har hänt något( det som känns knutigt) p g a att jag fått fel bh blir jag ju inte särskilt glad.
Annars är det bara bra med mig, hoppas det är det med dig oxå. Kikade på dina nya bilder å det ser jättefint ut. Hur länge ska du ha den där tejpen?
tinkerbell1
Kvinna ·
22 maj, 2011
Jag ska dit i morgon så dår jag se vad han säger...att det inte ser helt perfekt kan jag leva med men om det har hänt något( det som känns knutigt) p g a att jag fått fel bh blir jag ju inte särskilt glad.
Annars är det bara bra med mig, hoppas det är det med dig oxå. Kikade på dina nya bilder å det ser jättefint ut. Hur länge ska du ha den där tejpen?
Ja alltså när det beror på fel strl på bh: från början så borde du få lite reducering på priset om du känner du kan vara ok med knutan..el några presentcheckar på skönhetsbehandlingar lite juvederm el nåt som kompensation,SÄG DET!=)
Japp allt är bra!Peter svarade precis,slipper tortyren o bandet dagtid nu så då ryker tejpen=).. men ska ha prylarna under natten en vecka till samt massera till 3må har gått.Frågade om jag fick träna armar osv då det kan beröra även brösten,tänkte triceps biceps o sånt,jag har ju så pinniga armar så behöver träna dom...fick svar..ingen träning av bröstmusklerna....ever😢
svårt o säga exakta veckor :) jag minns inte riktigt exakt :P men de mjuknade lite i taget så kan inte helelr säga när de blev mjuka :) men de började mjukna efter en vecka. innan dess va de som hårda gummibollar :)
jag kunde andas som vanligt, bara att jag hade ett tryck under brösten. du kanske har den för hårt?
nej jag kan inte andas som vanligt,får ta i riktigt ordentligt..hemskt jobbigt...men Peter drog åt bandet(så in i helvete) o ritade o visade men jag undrar om den inte sitter väääl hårt jag har jättetålamod med detta o vill det ska bli bra men såhär hårt är nog inte riktigt mänskligt..skruvstäd är rätta ordet. AAAA som hårda gummibollar=))