Mercedes
Kvinna ·
24 apr, 2016
*Bilder* Motiva 355+ 9 dagar
Nio dagar efter operationen har nu gått! Värken släppte för några dagar sedan (förutom på mornarna) men det bränner fortfarande till lite i ärren då och då. Men det händer att jag glömmer bort att jag har nya bröst! Längtar nu efter att dom ska mjukna till och sjunka ner och forma sig, de är fortfarande rätt ömma och väldigt hårda. Önskar också att bröstvårtorna blir mindre svullna snart, de ser ut som missiler i nuläget...
Är väldigt nöjd med både storlek och klinik/kirurgval, kan verkligen rekommendera Laser & Estetik Sthlm!
Sortera efter

Almasmamma
Kvinna ·
25 apr, 2016

Sunny.84
Kvinna ·
25 apr, 2016
De ser verkligen Jättefina ut! Passar din kropp perfekt! Grattis :) Jag har min op om exakt en vecka och jag kan knappt vänta, men samtidigt är jag väääldigt nervös! Jag har valt motiva runda 450 cc HP bakom muskeln. Och nu är jag rädd att det blir för litet. Men när jag ser dig så känner jag att det nog blir bra, för dina är jättefina på dig och vi har lika kroppsbyggnad :) Minns du hur mycket bröstbredd du hade innan op? Tvekade du i val av storlek någon gång?
kramar

Nadum87
Kvinna ·
25 apr, 2016
Supersnyggt! Passar din kropp perfekt!

susii
Kvinna ·
25 apr, 2016
De är jättefina passar din kropp:) Jag ska göra om 2 vekor hos Mattis:)

Cas
Kvinna ·
25 apr, 2016
Jättefina! Tänker också operara mig hos Patrik 😀

Mercedes
Kvinna ·
25 apr, 2016
De ser verkligen Jättefina ut! Passar din kropp perfekt! Grattis :) Jag har min op om exakt en vecka och jag kan knappt vänta, men samtidigt är jag väääldigt nervös! Jag har valt motiva runda 450 cc HP bakom muskeln. Och nu är jag rädd att det blir för litet. Men när jag ser dig så känner jag att det nog blir bra, för dina är jättefina på dig och vi har lika kroppsbyggnad :) Minns du hur mycket bröstbredd du hade innan op? Tvekade du i val av storlek någon gång?
kramar

Mercedes
Kvinna ·
25 apr, 2016
Tack för era fina kommentarer...! Ni måste lägga upp bilder här sedan också!🤭

Almasmamma
Kvinna ·
25 apr, 2016
Jag har inga bröst idag...känns det som..ha ha! Typ mindre än en A-kupa. Så har inte så mycket egna bröst att bidra med ;) Det är därför jag oroar mig för att 450 ska bli för litet. Känns som att jag kanske borde drämma till med 500 när jag ändå ska göra detta?! Men å andra sidan så säger de ju att 50 cc inte gör någon synbar skillnad och då spelar det ju ingen roll? AAgh...blir knäpp på detta!! Och op dagen är om 6 dagar :(
Min kirurg tycker som sagt att 450 är max på mig så jag borde väl lyssna på honom kanske. Men kan inte släppa tanken på att jag sett många med samma smala kroppsbyggnad som lagt in mer och det ser ju fint ut! Min största fasa är att vakna upp efter op och känna att de är för små i förhållande till vad jag hoppats på, d v s en fyllig D-kupa.
kram
kramar