Anonym anvÀndare
20 apr, 2011
Bilder MP 380
BröstförstoringHej alla tuttlisor đ
HĂ€r kommer nĂ„gra bilder pĂ„ mina 15-16 dagars boobs gjorda av Peter Cosmo! Storleken kĂ€nns helt perfekt som den Ă€r nu, Ă€r glad att jag tog 380 och inte 345. Tror att jag hade tyckt de var för smĂ„ annars, Ă€ven om det nog inte hade varit nĂ„gon jĂ€ttestor skillnad. LĂ€ngtar som en galning efter att köpa bh och bikinisar đ
Sortera efter
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
Jag förstĂ„r dig, velade ocksĂ„ mellan de tvĂ„. Men Ă€r jĂ€tteglad att jag tog 380 idag :) dock Ă€r det svĂ„rt att sĂ€ga till nĂ„gon annan vad de ska ta för det kan se sĂ„ olika ut. Vet inte vad du har för utgĂ„ngslĂ€ge eller vad du vill fĂ„ för resultat heller, men gĂ„ med ristestet och tĂ€nk pĂ„ vad du vill fĂ„ för resultat. Det Ă€r nog det bĂ€sta för att fĂ„ fram ett svar. Lycka till imorgon đ
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Tack optimus o activefit! Springer runt runt o gör saker som jag inte tror jag kan sen,stÀllt lite glas o muggar pÄ bÀnken om jag inte fÄr armarna upp i skÄpet etc...
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
jÀttefina och dom ser naturliga ut ocksÄ. Grattis.
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
tinkerbell1 - det Àr bra, kommer nog behövas!! :)
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
tack, vad snÀllt =) de blir 4 veckor imorgon och jag har fÄtt bekrÀftat att jag kan sluta anvÀnda tortyren och bandet sÄ det kÀnns skitbra :D nu ska man bara hitta en bra bh .. det verkar inte lika lÀtt
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
tack, vad snÀllt =) de blir 4 veckor imorgon och jag har fÄtt bekrÀftat att jag kan sluta anvÀnda tortyren och bandet sÄ det kÀnns skitbra :D nu ska man bara hitta en bra bh .. det verkar inte lika lÀtt
Gud vad hÀrligt! Har du inte Change i din stad el nÀrmsta? LÀngtar till första bh köpet o smÀrtan Àr över,Äker om 4,5tim,ingen idé att sova tror jag,dom söver mig ju dÀr sen=)
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
Ja jĂ€tteskönt att kunna anvĂ€nda klĂ€der dĂ€r man inte behöver dölja den strutiga formen som bandet ger och sjĂ€lva bandet som typ syns i alla klĂ€der. Men jag tycker inte alls att tortyren gör ont nu, det var bara nĂ€r bygeln i mitten skar in de första tvĂ„ veckorna. Jo jag har change hĂ€r, sĂ„ ska dit imorgon =)=) ska bli jĂ€ttespĂ€nnande! Oj, nu Ă€r det nĂ€ra! vad skoj đ har du bestĂ€mt storlek nu?
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Ja jĂ€tteskönt att kunna anvĂ€nda klĂ€der dĂ€r man inte behöver dölja den strutiga formen som bandet ger och sjĂ€lva bandet som typ syns i alla klĂ€der. Men jag tycker inte alls att tortyren gör ont nu, det var bara nĂ€r bygeln i mitten skar in de första tvĂ„ veckorna. Jo jag har change hĂ€r, sĂ„ ska dit imorgon =)=) ska bli jĂ€ttespĂ€nnande! Oj, nu Ă€r det nĂ€ra! vad skoj đ har du bestĂ€mt storlek nu?
Ja,vÀljer 380cc mp tror det ska passa min kropp...hoppas jag=)
Anonym anvÀndare
01 maj, 2011
tinkerbell1, ska inte du lÀgga dig snart sÄ att du blir utvilad inför operationen imorgon? Skojar bara med dig.. :P Jag Àr faktiskt ocksÄ pirrig för din skull! :)
tinkerbell1
Kvinna ·
03 maj, 2011
hihi cosmolly=) sov 2-3 timmar,var som en duracell efter op men idag klappade jag ihop o har vilat hela dagen men jag körde hem,helt otroligt=)))24mil. NU ska jag lÀgga mig igen,ska ta morfintabletten nu sÄ jag fÄr sova.ska skriva op story nÀr jag orkar för trött idag=)
Anonym anvÀndare
09 maj, 2011
tack snÀlla du =)