Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Julia92

Julia92

Kvinna ·

*bilder* nygjorda 375cc hp!

Bröstförstoring

Igår kl 11.30 opererades jag! Vi ändrade från 325cc hp till 375cc hp eftersom att min kirurg ansåg att det passade min bröstbredd bättre! Vad tycker ni? Jag är sjukt nöjd! Ska bli spännande att se när de "hänger till sig lite"!! Mitt vänstra bröst är lite svullet fortfarande men hoppas det går över.. Har haft riktigt ont idag också så försöker äta citadon och spara morfinet till natten! :) kram!!

14

Sortera efter

Nasse

Nasse

Kvinna ·

Jättefina, kommer bli superfina när svullnaden har lagt sig.

Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

Efter att ha sett typ en miljard bilder på nygjorda tuttar så tror jag verkligen du kommer att få riktigt bra resultat :-) . Dom är redan nu jätte fina och nu längtar jag bara mer efter min egen operation.
Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Ja fint! :) Skönt att du också är nöjd redan nu!!! Men när du säger "fortfarande" svullet undrar jag lite, de kommer väl vara svullna länge? Jag är inne på dag 3 och har fortf svullnad och smärta!
Gilla
Maksis

Maksis

Kvinna ·

Jag var då svullen i ca 2 veckor, så det är inget som går över på några dagar :)
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Tack så mycket!! :) Jag är mera orolig över att det vänstra bröstet är mera svullet än det andra! Men det kanske är lugnt såhär i början? Mina bröstvårtor känns också väldigt varma! :/
Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Jättesnygg form redan nu Julia! Grattis! :) Mina är nästan 3 veckor nu och det händer saker varje dag, så jag tror inte du behöver vara orolig :) Vi får nog räkna med att det är såhär några månader!
Gilla
Maksis

Maksis

Kvinna ·

Ja mina bröst var jättevarma i början, minst 1 vecka. Det är först nu (3 veckor senare) som svullnaden och värmen har lagt sig någorlunda och känseln har kommit tillbaka med ungefär 50%. Och sen ska man ej vara orolig om ena bröstet läker senare än det andra, det är ju 2 olika "sår". :)
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Vad bra!! Då slipper jag känna mig orolig! När börjar de bli mjuka? :)
Gilla
Tjenixen

Tjenixen

Kvinna ·

Jätte fina :) Jag op mig för 4,5v sedan. Mentor anatomiska delvis bakom. Mina är forfarande hårda dock inte som de första 2v. Hört att det kan dröja några månader innan det "släpper" med bakom placering samt vilken hårdhet på implantaten man har. Sen förväntar jag mig inte super mjuka bröst som tex en framför placering med det mjukaste på marknaden skulle gett. Lycka till!
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Tack så mycket alla! :)
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Jätte fina
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Har riktigt ont i kroppen idag också trots att jag käkar alla tabletter! Vad gör ni för att klara smärtan?
Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Jättefin! Jag strechade ofta de två övningar jag fick i läxa, minst en gång per timme. Tittade mycket på tv för att få tankarna på annat och strechade varje gång det var reklampaus.

Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Okej! Det låter bra! Jag opererades i fredags men idag känns det mycket bättre än igår! Men fortfarande stel, speciellt på morgonen och om jag sitter still för länge.. Är rädd att slita upp såret.. Böjde mig snett igår och då uppstod en svidande smärta, kändes som att såret/tejpen gick upp pyttelite.. Ajajaj
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem