Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Marabou profilbild

Marabou

Kvinna ·

11 sep, 2013

*Bilder* nygjorda anatomiska 370 MX, framför muskeln

Bröstförstoring
Opererades i måndags 9/9 på Art Clinic Jönköping av Karl Bremer och lade in 370cc anatomiska Allergan, framför muskeln.
Allt gick som det skulle och mådde oförskämt bra när jag vaknat ur narkosen. Var så pigg att en av sköterskorna kommenterade det och sa att det var roligt att se att jag mådde så bra.
Men senare på kvällen kom smärtan, som blev värre och värre och då kändes det inte alls lika bra längre, haha.
Skulle säga att smärtan när jag vaknade mitt i natten var uppe på en 9:a på en 10-gradig skala. Kändes som att tabletterna inte hjälpte.
Men smärtan har avtagit och är inte alls lika stor nu.
Men kan inte skratta utan att det gör ont. Är lite jobbigt att se något roligt och bara kunna börja skratta och sedan försöka hålla sig eftersom det gör så ont, vilket nästan gör att man vill skratta mer, eftersom man inte "får", haha ;P
Jag hyrde en massa filmer dagen innan. Typiskt att jag hyrde nästan bara komedier ;)
Just nu är det svårt att säga hur resultatet kommer bli eftersom de har formen av maränger ungefär och är hårda och sitter ganska långt isär.
Men ska bli spännande att se hur dem utvecklar sig vecka för vecka och kommer uppdatera här med bilder. :)
6

Sortera efter

Opticruise

Kvinna ·

11 sep, 2013

Kommer bli kanon när de får mogna på sig :)Grattis till dina nya vänner..
Gilla

Nattfrost

Kvinna ·

11 sep, 2013

Åh det kommer bli kanon!! Väldigt roligt att se eftersom jag ska lägga in 410 mx framför :) du får bildbomba utvecklingen!! Jobbigt att du haft så ont, hoppas det känns bättre nu!!
Gilla

Marabou

Kvinna ·

11 sep, 2013

Opticruise: Tack så mycket :)

Nattfrost: Jag hoppas verkligen det! Det ska jag absolut göra. Hittade själv inte så många bilder på bröst med MX-implantat innan operationen så klart att jag då bidrar med mina ;) Ja tack, det känns bättre. Hade ju ställt in mig på att det skulle göra ont, men är ändå svårt att förbereda sig på hur det kommer kännas. Lycka till med din operation sedan!
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

11 sep, 2013

Ser fint ut och de ser även ömma ut 🤭 Tror de där kommer bli kalas snygga och ser fram emot bilder längre fram 👍
Gilla

Marabou

Kvinna ·

11 sep, 2013

Via_Dolorosa: Japp, men är inte så öm på själva brösten, utan mest mellan och så klart under -  i snitten.
Roligt att du tror det :) Ser också fram emot det ;)
Gilla

ida2

Kvinna ·

25 dec, 2013

Så snygga !avis ;) fick se dina nya bilder med ,och de är jätte fina på dig ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem