tosselillan
Kvinna ·
Bilder på 300cc runda bakom bröst :)
Skulle gärna vilja se bilder på era mentor 300cc runda, bakom bröst. Jag är 155cm kort och väger 54kg och ska opereras (med just den storleken) den 28 februari. Berätta gärna vad ni fick för bhstorlek efteråt :) Stort tack!
Sortera efter

Cagi00
Kvinna ·

Annaas
Kvinna ·

Candycane
Kvinna ·
Det är alltid lättast att hjälpa till om ni länkar en bild på en storlek som ni önskar. Folk har väldigt olika uppfattning om vad som är stort/litet, lagom osv.

Annaas
Kvinna ·

Sidney88
Kvinna ·

Candycane
Kvinna ·
Jag är ett par cm längre och ett par kg lättare än dig och har haft 290cc anatomiska, nu 325cc mx (den lägre mellanprofilen) och jag hade bröst i ungefär hennes storlek. Jag hade dock en visuell b-kupa innan op och har lagt framför så det finns en risk att du tycker att de är lite för små. Men implantat ser olika ut på olika personer. Har du testat 305 och tyckte att de kändes bra?

Sidney88
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Annaas
Kvinna ·

Annaas
Kvinna ·

tosselillan
Kvinna ·
Tack för allas tips - superfina bröst ni har, ni som har bild i profilen.
Skulle dock vilja se fler bröst i just 300cc (gärna high profile) och bakom muskeln. Ingen som har tips på hur/vart jag kan hitta såna bilder? :)

Cagi00
Kvinna ·

taxöron
Kvinna ·
Annaas. Ta abslut inte mndre än det du bestämt. Jag skulle tillochmed ta lite till med tanke på hur lång du är. Jag har lagt in 500 oh är 158cm. Kolla mina bilder så får du ett hum om storleken. Du ska ha 2 dl mindre än jag och är 1 dm kortare.

Jjohannaaa
Kvinna ·
Du kan kika i mitt album, har lagt in 350cc, om du vill ha en liten uppfattning :)