Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
The 0ne

The 0ne

Kvinna ·

Bilder på 3,5 månaders 300cc framförtuttar

Bröstförstoring

Behöver jag nämna att jag älskar mina nya bröst!! :)

Jag är så nöjd! Mjuka och gosiga. Perfekt storlek. Även om jag kanske skulle kunnat ha 350-400 utan att det sett för stort ut, lr hur?!! Men jag var tokrädd för att jag skulle se för bystig ut så jag fegade lite.

Men det bästa med dom är att jag inte ser uppenbart opererad ut. Eller vad tycker ni? Det var min högsta önskan. Jag är mamma till en liten dotter och jag vet hur det skulle snackats. Det är faktiskt ingen som misstänkt nått ännu! :) inte vad jag vet iaf... Och det är så skönt!

komplikationerna är lindriga, känselbortfall i ena bröstvårtan och kännbar rippling. Men det är såå värt det! Äntligen kan jag vara naken utan att skämmas :)

16

Sortera efter

Annette33

Annette33

Kvinna ·

Jättefina, ser verkligen naturliga ut, passar din kropp perfekt!

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Jättefina.. Har kirurgen sänkt dina bröstveck?
Gilla
The 0ne

The 0ne

Kvinna ·

Tack :) Ja han sänkte bröstvecken.

Gilla
74a

74a

Man ·

Jag tycker dom ser väldigt naturliga ut, och inte op! Super snygga!

Gilla
Mymlan

Mymlan

Kvinna ·

Jättefina, och naturliga ! Så tänkte jag med, fakelooken är skitsnyggt och det hade jag nog mera valt om jag var tjugo, och inte 35 årig tvåbarnsmamma ;) Du kan va toppennöjd!
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

passar din kropp jätte bra, ser väldigt naturliga ut i storlek och form! ;D

Gilla
The 0ne

The 0ne

Kvinna ·

Tack hörrni :) jag trivs som sagt väldigt bra med dem. Värd varje krona!

Gilla
Casiopeia

Casiopeia

Kvinna ·

Jättefina. Det syns ingen rippling alls. Vart kan du känna den?
Gilla
Vendela-74

Vendela-74

Kvinna ·

Ja, ser jattefina och naturliga ut! Jag ska ju byta ut mina PIP (ska på konsultation inför detta i övermorgon). Jag har just tänkt mig Mentor Moderate Plus. Är fortfarande osäker på om jag ska välja släta eller textuerade. Har ju textuerade nu och framförplacering och som du kännbar rippling och något synbar om jag böjer mig kraftigt framåt (blir en lite våg på utsidan av brösten). Detta är inget jag stör mig på, man känner det ju bara om man tar med fingertopparna (inte kramar eller smeker så som maken gör ;).

Tror att mina PIP implantat är väldigt mjuka och har mer löst silikon. Känner mycket veck, men de är ju väldigt rörliga och böljande, "fastnar" liksom inte, utan beter sig mer som flytande vätska.

Är lite orolig för att ett implantat av mer trögflytande gel ska har mer "tröga" veck, om du förstår vad jag menar. Och om ett textuerat hölje ger ännu trögre veck.

Men du är alltså nöjd med valet av implantat? Och hölje?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Ursäkta, lite grön inom området, men vadå sänka bröstveck? Vad innebär det?
Gilla
The 0ne

The 0ne

Kvinna ·

Vendela-74 skrev:

Ja, ser jattefina och naturliga ut! Jag ska ju byta ut mina PIP (ska på konsultation inför detta i övermorgon). Jag har just tänkt mig Mentor Moderate Plus. Är fortfarande osäker på om jag ska välja släta eller textuerade. Har ju textuerade nu och framförplacering och som du kännbar rippling och något synbar om jag böjer mig kraftigt framåt (blir en lite våg på utsidan av brösten). Detta är inget jag stör mig på, man känner det ju bara om man tar med fingertopparna (inte kramar eller smeker så som maken gör ;).

Tror att mina PIP implantat är väldigt mjuka och har mer löst silikon. Känner mycket veck, men de är ju väldigt rörliga och böljande, "fastnar" liksom inte, utan beter sig mer som flytande vätska.

Är lite orolig för att ett implantat av mer trögflytande gel ska har mer "tröga" veck, om du förstår vad jag menar. Och om ett textuerat hölje ger ännu trögre veck.

Men du är alltså nöjd med valet av implantat? Och hölje?

Min rippling är kännbar runt hela brösten i princip, men jag har tillräckligt med egen vävnad för att det inte ska synas. Hur det blir när jag går ner i vikt.. hmm ja det blir säkert ingen höjdare kanske. Den är synlig när jag böjer mig fram, vid armhålan. Men det är ju inte ofta man står så :)

Be att få känna på ett slätt implantat på konsultationen, det gjorde jag. Tyvärr hade jag konsultation samma dag som OP och de har inga släta implantat hemma. Måste sägas till någon vecka innan. Det visste jag inte :/ annars hade jag tagit släta! helt klart. De är liksom mer följsamma. Du förstår när du klämmer på ett ;)

Gilla
The 0ne

The 0ne

Kvinna ·

kontorsråttan skrev:
Hej! Ursäkta, lite grön inom området, men vadå sänka bröstveck? Vad innebär det?

Det kan göras för att få större underpol. Alltså mer bröst under bröstvårtan. På mina förebilder kan du se att jag nästan inte har nå alls under bröstvårtorna. Därför gjordes snittet längre ner än mina dåvarnade bröstveck. Så mina brön hamnade längre ner. :)

Gilla
Vendela-74

Vendela-74

Kvinna ·

Tack The One, ska jag göra! Sen är man ju lite orolig för att risken för kapselkontraktur ska öka om man väljer släta vid framförplacering. Får väl höra vad kirurgen tror om det.

Gilla
my-good

my-good

Kvinna ·

Vad kul för dig! Är tyvärr för ny här för att kunna se några bilder. Jag är också ganska grön inom allt som har med bröstförstoring att göra. Men en fråga som jag inte riktigt hängt med på, vad är rippling? Och varför finns det både släta och texturerade implantat? Vad är för och nackdelar med dom olika,passar vissa bättre än andra från person till person? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grattis till dessa bröst!! Ser helt perfekta ut på dig!!
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

Det blev ju kanon! Man kan inte se att de är op.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem