Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
annie91

annie91

Kvinna ·

Bilder på 450cc med lyft

Bröstförstoring

Nu är brösten en vecka gamla. Mycket svullna och ser totalt misshandlade ut fortfarande, men ser mycket bättre ut än för 5 dagar sedan! :-) Har lagt upp några bilder i galleriet... :)

6

Sortera efter

Grlpwr

Grlpwr

Kvinna ·

Ska bli roligt att följa dig! Jag gjorde också lyft + förstoring med 450 cc motiva full den 21/8, så ligger ungefär en vecka "efter" dig :) Ska se om jag kan lägga upp lite bilder idag.
Gilla
annie91

annie91

Kvinna ·

Grlpwr skrev:

Ska bli roligt att följa dig! Jag gjorde också lyft + förstoring med 450 cc motiva full den 21/8, så ligger ungefär en vecka "efter" dig :) Ska se om jag kan lägga upp lite bilder idag.

Åh va kul att du skrev, då får vi följa varan! :) Hur upplever du dina bröst nu? Först idag börjar jag se skillnad och att jag nog kommer bli nöjd sen :) de är liiìite mjukare och lite längre ner nu...
Gilla
Grlpwr

Grlpwr

Kvinna ·

Jag har inte haft av bh:n något idag, men när jag känner på dem så är de lite lättare att flytta på än innan. Men de har iofs gått att trycka ihop sen dag 2, de sitter iofs väldigt tätt. Ena bröstet är dock mer svullet och högre upp än det andra. Smärtmässigt tycker jag nästan igår och idag (dag 4 och 5) har varit värst. Eller, det gjorde ondare dagarna innan, men det spänner/svider/bränner mer nu. Dessutom skär ena bygelkanten in i ena bröstet så där har jag jätteont. Hoppas på att få en ny bh på återbesöket på tisdag. Hur har smärtan känts för dig?
Gilla
Grlpwr

Grlpwr

Kvinna ·

Nu har jag lagt upp ett par bilder! De är dock tagna i förrgår, tre dagar efter op.
Gilla
annie91

annie91

Kvinna ·

Grlpwr skrev:

Jag har inte haft av bh:n något idag, men när jag känner på dem så är de lite lättare att flytta på än innan. Men de har iofs gått att trycka ihop sen dag 2, de sitter iofs väldigt tätt. Ena bröstet är dock mer svullet och högre upp än det andra.
Smärtmässigt tycker jag nästan igår och idag (dag 4 och 5) har varit värst. Eller, det gjorde ondare dagarna innan, men det spänner/svider/bränner mer nu. Dessutom skär ena bygelkanten in i ena bröstet så där har jag jätteont. Hoppas på att få en ny bh på återbesöket på tisdag. Hur har smärtan känts för dig?

Jag tyckte att smärtan blev värst dag 5, men inte i brösten utan i ryggen! Det har dock släppt nu.. mådde illa då också. Känner också att det bränner ibland. Oj, dina bröst liknar ju mina!! Haha. Tror dom blir skitsnygga sen :):) har du också ergonomix?
Gilla
MSP

MSP

Kvinna ·

Hej.. vad hade ni för utgångsläge? Har ni några klädda före-bilder? Jag kan bara bronsmedlem än så länge och kan bara se klädda bilder.. tänker att jag vill ha runt 400cc full/hög profil.. så det hade varit intressant att se era utgångslägen..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem