Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

bilder på 4mån 400/430cc uhp bakombröst

Bröstförstoring

Nu är brösten så gott som klara! :)
Kunde inte vara lyckligare.. super nöjd och känner mig bekväm i storleken!
Nu längtar ja till sommaren så mkt att de kiklas i kroppen hihi :D

16

Sortera efter

Tess

Tess

Kvinna ·

Damn så snygga bruden!!! Perfekt storlek btw ;)

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

du skulle inte vilja ta bilder på lite längre avstånd? :)

tror de kommer sjunka ner mer med tiden...

Gilla
idaglida

idaglida

Kvinna ·

Skit snygga!Super snygg form!!!👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack idaglida och tess!! :)

lajsa123: Absolut nu har jag lagt upp två bilder till med längre avstånd :)

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Äkta sillisar det där =)  Kul att du är nöjd med resultatet och du ville ju ha den looken..

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

fan vad jag tajtar, haha men vore ekul att se i profil med ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja har tyvärr inga bilder i profil, men d går att ordna :) Opticruise: jaa precis :) vet du möjligtvis "vad" de är som gör att de ser så silikonaktiga ut ? :)
Gilla
sockerpullan

sockerpullan

Kvinna ·

Ja dom ser verkligen "silikoniga" ut! Det är nog bollooken som gör det, och att dom sitter så högt upp :) Bra att du är nöjd!! :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

:D okej, alltså beror d mkt ens utgångsläge?, mina naturliga bröst satt ovanligt högt uppe och ja var platt och benig.. Ja jag är så glad att det blev d resultat ja önskade mig :)
Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Sexigt. Vill också ha den där runda looken :-) Hoppas man kan få det nu när man ska flytta fram implantaten... Men det är nog ingen garanti.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Taack PowerS, Dina ser riktigt riktigt fina ut, hoppas du blir ännu nöjdare efter din nya OP :) lycka till!

Gilla
myplasticboobs

myplasticboobs

Kvinna ·

Det brukar vara enklare att få den looken med högprofil och ett utgångsläge där man inte har så mycket egen bröstvävnad. :)

Gilla
Tess

Tess

Kvinna ·

Så sant "myplasticboobs". Jag är jätte tunn upptill, ingen vävnad innan. Nu har jag två bollar på bröstkorgen ;) så att jag har fakeboobs är det inget snack om. Men jag gillar dem som fan :)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

får man ofta den bolliga looken om man har uhp? tkr dom ser lagom stora/små ut på dig :)

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

Grattis så snygga!!!;)

Gilla
twinky

twinky

Kvinna ·

idae_ skrev:

får man ofta den bolliga looken om man har uhp?

Utseendet beror på flera faktorer och inte bara val av implantat men vill man ha så runda bröst som möjligt är hp eller uhp att föredra. För att implantaten ska synas mkt behövs ett utgångsläge med lite underhudsfett och fast bröstvävnad. För att brösten ska ha mkt volym upptill får man inte sänka bröstvecken för mkt annars får man skidbacke och volymen hamnar mest i underpolen.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem