olimp83
Kvinna ·
Bilder på 500cc hp?
Hej! Nu har jag äntligen blivit silvermedlem & undrar om ni som har 500cc hp vill visa mig era bilder. Eller ja, tala om för mig att ni har dem implantaten så jag kan gå in och titta på bilderna. Hoppas ju att Stefan vill sätta in 500cc och inte 450cc. Skulle vara kul och se skillnaden :-)
Sortera efter

Marina
Kvinna ·

Lucan87
Kvinna ·
opades för 20h sen o tar nog en bild om några dagar... vet dock ej var man ändrar info längst ner.. opade in 500 hp :) nu har du bc vilket e mer än mig, så ditt resultat kommer bli större än mina :)

happyboobs
Kvinna ·

tuttfia9
Kvinna ·

Frallz
Kvinna ·
hej! Jag har lagt in 500 cc :) har bara relativt nya bilder men de kanske är till nån hjälp för dig iaf :)

olimp83
Kvinna ·

olimp83
Kvinna ·

olimp83
Kvinna ·

olimp83
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
opades för 20h sen o tar nog en bild om några dagar... vet dock ej var man ändrar info längst ner.. opade in 500 hp :) nu har du bc vilket e mer än mig, så ditt resultat kommer bli större än mina :)
? Menar du din signatur? Det gör du under Konto-Kontoinställningar, t ex. Går även att komma ditt inifrån din profilsida.

Lucan87
Kvinna ·
Yes jag hittade, jag har varit allmänt förvirrad denna helg efter opn,
Förstår vekligen varför det kallas för tortyren.
Ska på åtrbesök idag och hoppas att brösten är snyggare än dag 1 ;)

Lucan87
Kvinna ·
Har lagt in bild nu på mina 500cc 10 dagar efter op e det, fortfarande inte mkt för världen men nöjd änsålänge och de blir finare och finare för var dag :)
Du kan söka själv; Gå till menyn Bilder och välj "Implantatstorlek".
https://plastikoperationsforum.se/sokbilder/sok_storlek
:)