Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
olimp83

olimp83

Kvinna ·

Bilder på 500cc hp?

Bröstförstoring

Hej! Nu har jag äntligen blivit silvermedlem & undrar om ni som har 500cc hp vill visa mig era bilder. Eller ja, tala om för mig att ni har dem implantaten så jag kan gå in och titta på bilderna. Hoppas ju att Stefan vill sätta in 500cc och inte 450cc. Skulle vara kul och se skillnaden :-)

12

Sortera efter

Marina

Marina

Kvinna ·

Du kan söka själv; Gå till menyn Bilder och välj "Implantatstorlek".

https://plastikoperationsforum.se/sokbilder/sok_storlek

:)

Gilla
Lucan87

Lucan87

Kvinna ·

opades för 20h sen o tar nog en bild om några dagar... vet dock ej var man ändrar info längst ner.. opade in 500 hp :) nu har du bc vilket e mer än mig, så ditt resultat kommer bli större än mina :) 

Gilla
happyboobs

happyboobs

Kvinna ·

Jag har! Väger mer än dig och hade ca b innan OP! Endadskillnaden mellan 450 o 500 på mig var putet
Gilla
tuttfia9

tuttfia9

Kvinna ·

Mina är en vecka idag. Har 500 cc hp. :)
Gilla
Frallz

Frallz

Kvinna ·

hej! Jag har lagt in 500 cc :) har bara relativt nya bilder men de kanske är till nån hjälp för dig iaf :)

Gilla
olimp83

olimp83

Kvinna ·

Å vad spännande, hoppas du blev nöjd?. Det där med storleken är ju så svårt. Men jag vill ju hellre op in större än för lite. Det är ju inte gratis direkt :-)
Gilla
olimp83

olimp83

Kvinna ·

Okej, tack för att ni är så snabba med svaren :-) ja det skiljer väl sig från person till person.
Gilla
olimp83

olimp83

Kvinna ·

Jättefina :-) nu har jag ett litet hum om hur det kanske kommer att se ut. Tack för snabbt svar :-)
Gilla
olimp83

olimp83

Kvinna ·

Hej! Tack för snabbt svar, skitsnygga boobs ;-). Det var till stor hjälp, dock får jag ju vara medveten om att det ser lite annorlunda ut på mig eftersom jag måste göra bröstlyft också. Tack än en gång :-)
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Lucan87 skrev:

opades för 20h sen o tar nog en bild om några dagar... vet dock ej var man ändrar info längst ner.. opade in 500 hp :) nu har du bc vilket e mer än mig, så ditt resultat kommer bli större än mina :) 

? Menar du din signatur? Det gör du under Konto-Kontoinställningar, t ex. Går även att komma ditt inifrån din profilsida.

Gilla
Lucan87

Lucan87

Kvinna ·

Yes jag hittade, jag har varit allmänt förvirrad denna helg efter opn,

Förstår vekligen varför det kallas för tortyren.

Ska på åtrbesök idag och hoppas att brösten är snyggare än dag 1 ;)

Gilla
Lucan87

Lucan87

Kvinna ·

Har lagt in bild nu på mina 500cc 10 dagar efter op e det, fortfarande inte mkt för världen men nöjd änsålänge och de blir finare och finare för var dag :) 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem