Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Bilder på 6 dagars 635cc-bröst, lagom blågula :P

Bröstförstoring

Sådär då har 6 dagar gått nu då :P Inte så jättefina direkt, men men det kommer väl! Idag ska jag jobba också så får se hur det går. Hade lite väl bråttom där tror jag. Skulle nog inte varit dumt att vara hemma ett tag till 😇 Så går det när man blir så rastlös av att bara vara hemma!

21

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Oj oj :D Nu längtar jag ännu mer.

Men när jag ser dina 635 cc så undrar jag hur stooora kommer jag få. Haha.

Superfina. Tänk så fina de är om 3 månader då :D

Grattis till dina nya vänner ;)

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

ååååå va fina gumman grattis,dem kommer bli skitsnygga....fyfan vad jag längtar nu.....hur mår du nu då??? tror du att du fixar och jobba??? som jag väntat på dina bilder...........jag vill oxå ha mina nu =) stl kommer bli skitbra!! kramizar

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

vanessa82 - Ser att vi ska lägga in samma :) Vad har du för utgångsläge? Nutid då :)

Gilla
prettylady

prettylady

Kvinna ·

hej tjejer, kul att se några som ska lägga in lite mera cc, Det jag funderar på om ni har nån aning om hur mycket man kan lägga in första gången, verkar vara era första op och ni ska in med kring 700? tycker många har som "jobbat" sig uppåt i storlekarna.. vad har era läkare sagt om det??

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

ana skrev:

vanessa82 - Ser att vi ska lägga in samma :) Vad har du för utgångsläge? Nutid då :)

har väll en knappt 75b,har ammat men dem e inte direkt hängiga men där e inte så mkt,rofi hade ju ändån 75c innan.....så hoppas att de blir bra =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har väldigt uttöjt skinn, då brösten under ammning fylls upp, slappar till, fylls upp...

Men min läkare verkade ha ganska bra koll. Skinnet är ju ganska töjbart :D

700 är ju inte så JÄTTEstort egentligen. Inte när man står med implantatet i handen iaf :D

Men jag tror och hoppas att läkaren lägger sin synpunkt om man är ut efter inplantat som man inte "klarar" av och faktiskt inte lägger i utan att han/hon informerar max :)

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

ana skrev:

Jag har väldigt uttöjt skinn, då brösten under ammning fylls upp, slappar till, fylls upp...

Men min läkare verkade ha ganska bra koll. Skinnet är ju ganska töjbart :D

700 är ju inte så JÄTTEstort egentligen. Inte när man står med implantatet i handen iaf :D

Men jag tror och hoppas att läkaren lägger sin synpunkt om man är ut efter inplantat som man inte "klarar" av och faktiskt inte lägger i utan att han/hon informerar max :)

ja de hoppas jag oxå,jag ska oxå op av johan och han verkade ha jättebra koll på allt han mätte ju o kollade och hade man inte kunnat ha de så skulle han ju sagt de.........

Gilla
prettylady

prettylady

Kvinna ·

mm, klart de skulle säga ifrån om det inte skulle funka, jag skickade just ett mail till min klinik och frågade om det skulle funka att lägga in större än vad vi sagt,  var på konsultation i januari så det har hunnit snurra rätt många tankar till nu. då bestämde vi 550cc men känner nog idag att jag skulle lägga in större, jag är så pass lång så jag är rädd att de ska försvinna i kläder bara... får se vad dom säger, gillar ju stora bröst=) 

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

prettylady skrev:

mm, klart de skulle säga ifrån om det inte skulle funka, jag skickade just ett mail till min klinik och frågade om det skulle funka att lägga in större än vad vi sagt,  var på konsultation i januari så det har hunnit snurra rätt många tankar till nu. då bestämde vi 550cc men känner nog idag att jag skulle lägga in större, jag är så pass lång så jag är rädd att de ska försvinna i kläder bara... får se vad dom säger, gillar ju stora bröst=) 

Ja jag tycker oxå de e fint med stora bröst.....berätta sen vad dem sa=)

Gilla
prettylady

prettylady

Kvinna ·

jäpp, ska gör det=)

Gilla
guldskor

guldskor

Kvinna ·

Vad fina! Redan skidbacke tom!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

ana skrev:

Oj oj :D Nu längtar jag ännu mer.

Men när jag ser dina 635 cc så undrar jag hur stooora kommer jag få. Haha.

Superfina. Tänk så fina de är om 3 månader då :D

Grattis till dina nya vänner ;)

Jag förstår att du längtar! :D Jag var jättenojjig innan operationen för hur de skulle se ut men som tur är blev jag supernöjd :)

Ja men precis, de är ju långt ifrån "klara", tihi så det ska bli spännande. Man ser skillnad från varje dag redan :)

Tack så jättemycket :D

Lycka till nu själv!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

vanessa82 skrev:

ååååå va fina gumman grattis,dem kommer bli skitsnygga....fyfan vad jag längtar nu.....hur mår du nu då??? tror du att du fixar och jobba??? som jag väntat på dina bilder...........jag vill oxå ha mina nu =) stl kommer bli skitbra!! kramizar

Taaack sötis :D Jag mår faktiskt prima, det gick även bra att jobba igår så det var skönt :) Var så tråkigt att vara hemma haha..

Det bästa är att de är dubbelt så fina i verkligheten :D De gör sig inte alls lika bra på bild haha. I verkligheten är de mer runda och så som jag vill ha dom, men man märker hur de förändras varje dag, så det är jättespännande att ta av sig bh:n varje morgon för att kika tihi.. Hoppas tiden går "snabbt" för jag är nyfiken på hur dina kommer bli också :)

kramkram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

prettylady skrev:

hej tjejer, kul att se några som ska lägga in lite mera cc, Det jag funderar på om ni har nån aning om hur mycket man kan lägga in första gången, verkar vara era första op och ni ska in med kring 700? tycker många har som "jobbat" sig uppåt i storlekarna.. vad har era läkare sagt om det??

Hallå där! :)

Jag skulle egentligen lagt in 735cc men valde sedan 635. Men det var min första operation och Johan sa att det skulle gå bra :) Så man behöver inte "jobba sig upp" :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

guldskor skrev:
Vad fina! Redan skidbacke tom!

Taack :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hoppas nu du flittigt lägger upp bilder :)

Du har ingen blogg?

Tack du :D

Blir mina hälften så fina som dina är jag superduper nöjd :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

ana skrev:

Hoppas nu du flittigt lägger upp bilder :)

Du har ingen blogg?

Tack du :D

Blir mina hälften så fina som dina är jag superduper nöjd :)

Ja jag ska göra mitt bästa :P Tyvärr har jag ingen blogg :( Unnar alla dom som har orken och energin till det, känner jag mig själv rätt så skulle jag vara aktiv i en vecka kanske och sen skulle det gå utför :P Men är en desto bättre blogg-läsare :D

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

Rofi skrev:

vanessa82 skrev:

Taaack sötis :D Jag mår faktiskt prima, det gick även bra att jobba igår så det var skönt :) Var så tråkigt att vara hemma haha..

Det bästa är att de är dubbelt så fina i verkligheten :D De gör sig inte alls lika bra på bild haha. I verkligheten är de mer runda och så som jag vill ha dom, men man märker hur de förändras varje dag, så det är jättespännande att ta av sig bh:n varje morgon för att kika tihi.. Hoppas tiden går "snabbt" för jag är nyfiken på hur dina kommer bli också :)

kramkram

skönt att du mår bra=) ja jag kan hålla med om att de e segt att vara hemma,får panik nu när jag e mammaledig,men bra gjort av dig ändån efter bara 6dag.

Ja de kommer ju hända massa med dem,dem  e ju helt nya o redan så fina=) hoppas mina blir nått liknande,vet att dem inte kan bli exakt så för jag har inte så mkt egen vävnad men dem e skitsnygga och de bästa e att dem kommer va fina till sommaren=) fyfan va skönt för dig

Jag jag längtar som faaaan asså........tänkte kanske ändra till 650,vet ej,e rädd för att de kommer bli jättestort på mig,ja de ska bli kul när jag kan lägga ut bilder =)

kramas

Gilla
prettylady

prettylady

Kvinna ·

rofi Jag mailade med kliniken igår och de sade att jag ev skulle kunna gå upp till 600cc men det blir stopp där, jag har väl för fasta bröst i dagsläget.. men herregud det gör inget egentligen jag kommer ju få stora bröst ändå=) Bra att dom sätter stopp så man inte börjar skena alltför mycket i huvudet=)

Sen så kikar jag på dina så är det ju egentligen ingen större skillnad på 600 och 635, och då kommer jag vara nöjd=) Superfint=)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem