Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sandy82 profilbild

Sandy82

Kvinna ·

08 jan, 2017

Bilder på 925 cc

Bröstförstoring

Nu har jag lagt upp bilder efter mitt byte av inplantat från mentor 550cc till motiva 925 cc för er som är nyfiken :) Tycker själv att dom inte blev så gigantiska som de kanske låter, eller så är det jag som har blivit lite storleksblind haha :) Vad tycker ni?

36

Sortera efter

S_andra78

Kvinna ·

20 jan, 2017

Det är precis vad jag ska göra, byta ut mina 500 till 825 eller 925. Vilken kupa hade du, vilken fick du?
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

20 jan, 2017

NervösJ skrev:

Jag tycker de ser jättefint ut , även om dom är nygjorda!:)
Jag har 725 i mitt vä bröst (då de var 150 ml mindre än mitt hö) och de har varit jätte "efter" i läkningen i hoppas de kommer lägga sig mer för just nu är de aningen större än de högra... men dina ser myyycket finare ut än mitt med 725! :) så var nöjd!
Får hoppas allt är ok med mitt bröst på återkollen om 3v!

Jo jag är jättenöjd med dom nya brösten som är 925cc 🙂 dom läker betydligt fortare nu än första operationen.
blev inte nöjd med förra operationen (550cc) som slutresultatet inte blev bra med dubbelbröst, fula stora ärr och muskelpåverkan 🙁
hoppas att det går bra på ditt återbeök! 🙂
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

20 jan, 2017

S_andra78 skrev:

Det är precis vad jag ska göra, byta ut mina 500 till 825 eller 925. Vilken kupa hade du, vilken fick du?

Va spännande! Med mina 550cc så hade jag 65 K/L med change's bh. Nu så vet jag inte vad kupstorleken kommer att landa på då mina bröst bara är 3veckor
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

20 jan, 2017

Har laddat upp en ny bild 🙂
3 veckors bröst 😀
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

20 jan, 2017

De är ju enorma men Grattis till snygga bröst.
Gilla

Fialott

Kvinna ·

20 jan, 2017

Hej S_andra78. Om du går in på min sida så har jag bilder på mina 925cc. Jag opererade mig för ca 2 månader sen. Detta va min tredje gång pga att jag ville ha större Bröst o tajtare klyfta.
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

20 jan, 2017

via_dolorosa skrev:

De är ju enorma men Grattis till snygga bröst.

Tack! 😀
Gilla

Catalina

Kvinna ·

21 jan, 2017

Tycker dom blev jättefina, passade dig bra!!
Gilla

Jasmine

Kvinna ·

21 jan, 2017

Alldeles för stora för min smak men man ska ju köra på det man vill ha så bara du är nöjd så är det toppen! :)
Gilla

Uskan

Kvinna ·

21 jan, 2017

Verkligen jättefint!
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

22 jan, 2017

Tack för alla fina kommentarer 
Gilla

S_andra78

Kvinna ·

29 jan, 2017

Hej! Jag är bara bronsmedlem än så länge så kan inte se några bilder ännu tyvärr :( Bara påklädda men de kanske de är? Går in på din sida
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

30 jan, 2017

S_andra78 skrev:

Hej! Jag är bara bronsmedlem än så länge så kan inte se några bilder ännu tyvärr :(
Bara påklädda men de kanske de är? Går in på din sida

Har fler bilder som endast kan ses av silvermedlemar. Dom "påklädda" är på mina "förra" 550cc
Gilla

S_andra78

Kvinna ·

16 mar, 2017

Hej Sandy! Ok det ska jag göra! Kom av mig i "pof" , är inte riktigt vän med sidan så är fortfarande bara bronsmedlem. :-) Är nyopererad nu i tisdags , allt gick bra!
Gilla

Sandy82

Kvinna ·

27 mar, 2017

Härligt att höra! 👍
Hoppas operationen gick bra och att läkningen går fint 🙂
Gilla

Bellabulla

Kvinna ·

28 dec, 2022

Jag ska planerar också att operera mig hos Patrik Höijer. Från 550 cc corsé till 825 eller 925. Också rädd att det ska bli för stort. 168 cm lång, 65 cm midja, rumpa 92 cm. Styrketränar mycket. 57 kg. Dock tyckte jag såg knappt skillnad från 350 cc till 550 cc kmr ihåg att jag sa att jag ej såg direkt skillnad
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem