Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Bilder på anatomiska 255cc! ^^

Bröstförstoring

Hej!

Här kommer bilder på mina nya tuttar! De blev större äv vad jag trott, men samtidigt tycker jag de ser proportioneliga ut. :D Har feeett ont just nu men är så glad att jag gick igenom med det här!

20

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Kommer bli huuuuur snygga som helst när de hänger till sig, - älskar Charles bröst! (Synd bara att han är så förbaskat dyr. :c)

Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Plankan, Ja Charles är kung! Inte ett blåmärke i sikte, och trots att jag vägrar dexofen och lever på alvedon så är jag helt klart funktionell. Han måste vara den bärsta kirurgen i Sverige och är helt klart värd sitt höga pris! <3 Så oroa dig inte för den delen, ta Randquist om du känner att han är rätt för dig, du kommer inte att ångra dig. :)

Gilla
sockret

sockret

Kvinna ·

Grattis..!!👍 Kommer bli jätte snygga..!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefina redan!

Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Tack snälla! Hittills har allt varit över förväntan, får hoppas att det fortsätter så. ^^
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad kul Lavendel, det blir ju supergreat!!

Grattis 😀

Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Åh vad härligt tjejen!! Kul att se att de är så snygga!!! Perfekt storlek :)
Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Tack så mycket! Är så glad över dem! Nu försöker jag bara hantera min knäppa nojjighet över att få infektioner och så. Tar ingen antibiotika så jag inbillar mig att jag är dömd till att få en infektion. >_< Visste inte på kliniken att jag inte borde ta på dem, så det gjorde jag ju för att se hur känseln var. :(
Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Äh det går bra! ;) ja men vaddå, fick du inte ta på dem pga infektionsrisken?
Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Aa, det var pga infektionsrisken. Har börjat lugna ner mig lite, smärtan har avtagit ännu mer, känseln har förbättrats och de blir mjukare och mjukare. Har börjat tänka att jag kanske inte har otur. ^^
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grattis till dina nya tuttar! Hoppas allt går bra och ändå är hyffsat smärtfritt ;)

Kramar

Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Ja ja, men man är ju rätt så ren när man är opad :) Skönt ändå att det går framåt!!! Har inte full kännsel ännu! Det har ju ändå gått över 6 mån. Men den är nästan tillbaka iaf! Och mjuknaden tar sin tid...
Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Vi får hoppas att vi får tillbaka all känsel snart! ^^ Vet du föresten om det är normalt att svullna upp mellan brösten? Jag har varit svullen där sedan dag ett och om jag är uppe och rör på mig så blir jag lite röd också... Intalar mig själv att det har något med blodcirkulationen och att vara nyopererad, men som vanligt finns en envis liten osäkerhet där. >_<
Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Inget jag hört ngt om, men man kan ju lätt bli irriterad i området omkring... Luft kanske? Men ring o kolla på måndag iaf, tycker ja.
Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Umki. Får ta och ringa då. Fett pinigt, tror jag ringt om olika saker typ tre av de fem dagar jag haft tuttarna. :P
Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Äsch då!! Inge pinit :) Men du, dom kommer ändå ringa dig väl? Eller har de redan gjort det kanske? För att kolla hur det är med dig och så. Bättre att man ringer än att man inte gör det, alltså tror verkligen inte det är ngt. Men du är ju deras kund ;) man får fråga ju! Känn efter, har inte svullnaden börjat att gå ner på måndag morgon, ring o kolla varför det blivit så och varför det inte ger med sig.
Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

De ringde i fredags redan. :) Iss, att man ska vara orolig hela tiden! >_< funderar på om det rosa är rester från blåmärken.Sen är det ibland som tunna och små röda trådar i det rosa. Kan det vara bristningar? Det är jäkligt spänt mellan brösten..
Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Jag brukar försöka att inte tänka på allt så mkt ;) Men ja små röda trådar har jag lite här o där, tror det är ytliga blodkärl eller nå... Kan ju oxå va på väg nån bristning, hade lite så ibörjan men det försvann! Tack o lov :)
Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Så, jag flippade ut idag när det röda började synas över brösten också, och får åka in till VK imorgon för check-up. Hon i telefon sa att det kunde ha med att jag gick mycket igår och ökat svullnaden på så sätt, men att det kunde vara skönt att få det bekräftar, and I agree. ;)
Gilla
Miss Anastasia

Miss Anastasia

Kvinna ·

Lika bra det :) bättre så! Men hoppas det är lungt och inga problem :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem