Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mattemamman profilbild

mattemamman

Kvinna ·

23 feb, 2013

Bilder på ankarlyft med implantat 350-450 cc efterlyses

Bröstförstoring
Tittat massor på bilder här på forumet men svårt hitta det jag söker så kanske ni som gjort
* ankarlyft
* fyllt ut med implantat mellan 350-450 cc
* bakom muskeln placering
* hur blev era ärr efter lyftet
kan skriva en rad och har bilder på era sidor jag kan titta på... Nu ser jag ALLT (även fast jag filtrerar på storlek, ingrepp etc) och vill smala av det lite... Änn u bättre om ni op hos Estetisk kirurgi Eija Olsson i Ockelbo... Det ska jag snart göra ;-)
7

Sortera efter

Iinvisible

Kvinna ·

23 feb, 2013

Vill också se. Vi har nästan samma mått(du har större kupa före dock) ska operera mig på måndag:):)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

23 feb, 2013

Jag har gjort ankarlyft och förstoring men jag har lagt in 480cc, finns bilder på min sida :-)
Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

23 feb, 2013

Hej.

jag har gjort lyft också. du kan se på min blogg. 

http://allaboutv.blogg.se/

lycka till!!

Gilla

mattemamman

Kvinna ·

24 feb, 2013

Busan83: Vilket kanonresultat!!! Så himla fina - Grattis! Och tack för att du delade med dig ;-)

Gilla

mattemamman

Kvinna ·

24 feb, 2013

boobiesvidern: Du hade verkligen otur 🙁. Men resultatet av första bröstop såg jättebra ut på dina bilder här på POF och utan lyft dessutom... Men hur går det nu efter senaste op? Svårt att se slutresultatet av din senaste op på bilden på din blogg men ärren kommer att bli finare för varje vecka och jag hoppas du blir nöjd... Tack för att du delade med dig - mycket tänkvärt... ❤️
Gilla

Busan83

Kvinna ·

24 feb, 2013

Tack!! :-))) Alltid kul att kunna hjälpa andra, vet vilket frågetecken jag var innan min op :-)
Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

24 feb, 2013

Hej.

Jag ska få göra laserbehndlingar av min läkare.. ja alltså råkade ut för influensan så visst kan man ha lite otur. Jo man kan trycka på bilderna så förstoras dom på min hemsida..

Ja de har vart snygga helatiden mina bröst och de läker sjukt bra.. ska lägga upp en ny bild idag tänkte jag på min blogg.
Får gå och kolla.. de ser mycket bättre ut nu.

Men det är bra för dig att veta hur det kan gå...
allt är inte rosor

kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem