Amaras
Kvinna ·
Bilder på breda implantat, typ 13,5
Jag skulle vilja se bilder på er som har inlägg som är lite bredare. Min läkare rekommenderar mig en bredd på 13,5 cm så gärna däromkring. Jag är nämligen lite rädd för att det kommer att se konstigt ut på mig, om ni tittar på mina bilder så ser ni att när jag testade inplantaten så sticker de ut lite på sidorna. Läkaren mätte mina egna bröst till 13,5 därav valet av bredd, men jag tycker ändå att det ser ut som att de sticker ut utanför bröstkorgen...
Sortera efter

Loppa
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·

Loppa
Kvinna ·
Följer! Har samma bredd som du, men implantat på 12,25 och ska byta till 13,5. Upplever de blev för lite, tomt upptill o i mitten. Har dock brett emellan naturligt men vill ha lika breda som min egen för o fylla ut mer. Har 425cc nu, är absolut inte stort, inte på mig iaf. Så tror absolut inte du behöver va rädd för 400.

Bellie
Kvinna ·
Följer! Har samma bredd som du, men implantat på 12,25 och ska byta till 13,5. Upplever de blev för lite, tomt upptill o i mitten. Har dock brett emellan naturligt men vill ha lika breda som min egen för o fylla ut mer. Har 425cc nu, är absolut inte stort, inte på mig iaf. Så tror absolut inte du behöver va rädd för 400.
En undran: blir brösten lika stora efter op som på konsultationen? Upplevde dom som jättestora och även på bilderna jag tog från konsultationen. Har visat en vän och hon tyckte också dom var stora.

Loppa
Kvinna ·
En undran: blir brösten lika stora efter op som på konsultationen? Upplevde dom som jättestora och även på bilderna jag tog från konsultationen. Har visat en vän och hon tyckte också dom var stora.
Nej!!! Jag upplever dem mycket mindre än när jag prova. De var nå färdiga proteser typ, ej bara lösa runda provimplantat ensamt liksom. Då tyckte jag det såg stort ut o tänkte oherre ja men de blir väl bra, puta ut mkt oxå. Men de blev mindre irl, absolut. Om de har o göra me formen på protesen eller för att ca 50cc försvinner nör man placerar bakom eller vad de är. Men mindre - ja de upplever jag.

Amaras
Kvinna ·

Loppa
Kvinna ·
Jag funderar också på mini, men verkar inte vara så många som väljer den profilen.

otr199
Kvinna ·

Amaras
Kvinna ·

Tessie_91
Kvinna ·

zandrea
Kvinna ·

Amaras
Kvinna ·

Jolly
Kvinna ·
Nu har jag varit på konsultationen. Det finns eventuellt en förhoppning om att det kan komma ett ännu mindre implantat än mini, det skulle innebära att jag insåfall kunde ha en inplantatsbredd på 13.5 men kanske 280 i fyllning eller däromkring. Det hade hjälpt mig mycket med mitt beslut :)

Amaras
Kvinna ·

Amaras
Kvinna ·