Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Benedicte profilbild

Benedicte

Kvinna ·

10 aug, 2018

Bilder på bröst under eller kring 200cc?

Bröstförstoring

Nu har jag äntligen, äntligen bestämt mig efter en hel massa grubblande och lättnaden är underbar. Det blir operation hos Patrik den 1/10. Ergonomix Mini, 185cc (inte heeeeelt hundra där än, jag kanske går upp till 205) och operation via armhålan. Som jag längtar! Jag har svårt att hitta bilder på bröst i den storleken. Om ni har så får ni otroligt gärna lägga upp och tipsa mig! Bisarrt nog är jag mer rädd för att det ska bli för stort och skulle så himla gärna vilja se några riktiga bilder. :-)

9

Sortera efter

Shiva1

Kvinna ·

10 aug, 2018

Jag följer den här tråden. Jag är inne på samma känsla som du vill ha...
Gilla

Tulip91

Kvinna ·

11 aug, 2018

Ska lägga in 225cc anatomiska om lite mer än en vecka, kan ju ladda upp bilder då så du kan få se om det skulle vara till någon hjälp. Är väldigt smal o liten men är mer nojjig för att de kommer vara för små än stora :’D
Gilla

Benedicte

Kvinna ·

11 aug, 2018

Tulip91 skrev:

Ska lägga in 225cc anatomiska om lite mer än en vecka, kan ju ladda upp bilder då så du kan få se om det skulle vara till någon hjälp. Är väldigt smal o liten men är mer nojjig för att de kommer vara för små än stora :’D

Då håller jag tummarna för att det blir precis så som du önskar :-) Du får jättegärna ladda upp bilder!
Gilla

Noa

Kvinna ·

11 aug, 2018

Jag ska operera mig om ca 6 veckor hos Patrik. Vill ha naturlig resultat och inte stort och låg profil. Enligt Patrik blir 275cc mini bra proportion på mig. Jag tror inte att det finns för dig att dina blir för stora.
Gilla

Aia

Kvinna ·

11 aug, 2018

Benedicte jag tror inte att du behöver oroa dig för att det ska se för stort ut. Jag har lagt in 340 demi (var helt inne på ca 250 mini från början) och även om jag har 70D (silikonbröst tenderar att dra större storlekar än naturliga bröst) i bh-storlek så tycker jag absolut inte att dom ser eller känns större än en C-kupa. Fokusera på att få bäst bredd på implantatet så att brösten får en fin form och ser naturliga ut på bröstkorgen istället:) Kommer inte vara någon större skillnad på 185 eller 205cc, mer än att det ena är lite smalare och det andra implantatet är lite bredare. Hoppas att du hittar rätt i djungeln, håller tummarna för dig! :)
Gilla

Matiz

Kvinna ·

11 aug, 2018

Jag tänkte precis som dig och la in 280. Det är något jag ångrar idag. De är små. Ser ut som en B-kupa typ.
Gilla

Benedicte

Kvinna ·

11 aug, 2018

Matiz skrev:

Jag tänkte precis som dig och la in 280. Det är något jag ångrar idag. De är små. Ser ut som en B-kupa typ.

Tack! Det tål ju helt klart att tänka på.kanske borde jag ändå våga ta lite större? Ser att du har Allergan - trivs du med dem? Känns de hårda? Kan du tex ligga på mage, följer de dina rörelser osv? Två at de kirurger jag har träffat rekommenderar Allergan, en säger Motiva och jag har så himla svårt att välja.
Gilla

Britt27

Kvinna ·

12 aug, 2018

Jag har ju 220cc, och det blev fint och proportionerligt! Men jag hade nog tagit 200 om jag skulle göra om.
Gilla

Matiz

Kvinna ·

18 aug, 2018

Ja jag vet inget annat. :) Men jag tycker att de är mjuka och jag kan absolut ligga på mage. Mina ser ut som ”riktiga” bröst tycker jag. Ingen skulle någonsin kunna se att jag har silikon. :) men jag hade valt större för de är små i kläder iaf.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem