Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jess20 profilbild

Jess20

Man ·

24 feb, 2012

Bilder på er som lagt in 250 bakom!

Andra bröstoperationer

Hej på er!

Jag ska opa mig på proforma den 22a mars och jag har ännu inte riktigt bestämt vilken storlek jag ska ha!! :( så jäkla svårt... ska man ta den storleken som man upplever som lite stor? Jag är väldigt smal och kort men har tänkt 225 (i ena) /250 (i andra) cc.  250/275 blir nog för stort... så svårt!

12

Sortera efter

Remindme

Kvinna ·

24 feb, 2012

Jag har inte lagt in bilder än, men jag la in 280 och det känns jättebra! inte för stort, och inte för litet :))

bilder kommer snart :)

Gilla

Emime

Kvinna ·

25 feb, 2012

Jag funderar oxå på storlek.. Gjorde ristestet och kom fram till att 220 kanske skulle passa mig.. Är smal upptill och vill inte ha några bomber:) men har oxå hört att en del försvinner bakom muskeln.. Har du gjort ristestet? Ska på konsultation på fredag för att få svar på mina frågor!:)
Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

25 feb, 2012

hej Emime!

Jag är en tjej som har gjort bröstoperation. jag är 151 cm och väger 42 kg. väldigt smal.

jag satte i 250 cc och fick då också på köpet PIP implantaten. Nu ska jag byta ut dem och vill ha större eftersom det syns el märks inte någon större skillnad. Jag ska ha något över 300 cc.

Kolla med läkaren hur mycket cc du har naturligt i brösten för att sedan räkna ihop.

Jag skulle rekommendera dig till att ta något på 300.. det minsta lilla du går upp el ner i vikt så syns det på brösten.

Jag ångrar mig som satan att jag inte tog mer. Vill jag nå min vikt och träning så har jag en liten Bkupa och det känns inte kul.

jag ska också träffa Peter cosmo för min nästa op och han ska tydligen vara en av de bästa. så där gör du rätt val. fråga honom vad han tycker att du kan ha i dina bröst.

för jag kan lova dig något och alla kvinnor som har gjort op vill alltid ha dem större.

trodde inte på det till en början, men så är fallet hos mig också..

lycka till bruden!!

Gilla

Vendela-74

Kvinna ·

25 feb, 2012

Kan inte riktigt hålla med boobiesvidern där, ang. att alla kvinnor som gjort op alltid vill ha större. Jag har haft mina i 10 år, bytte ut till motsvarande strl. i Mentor nu p.g.a. att jag hade PIP. Jag har 225 cc och vill absolut inte ha större. Det finns även de här på forumet som vill gå ner i strl som tyckt att det blev för mycket från början, när de lagt in stora implantat. Men visst, det är nog vanligare åt andra hållet.

Ska lägga ut lite nya bilder om några dar, när stygnen tagits.

Gilla

Emime

Kvinna ·

26 feb, 2012

Hej igen..

När jag gjorde ristestet här hemma började jag med 300 men resultatet blev ju vääldigt stora risbröst:)

Ska kolla med Peter vad han säger.. kanske jag vågar mig på 250 men vet ej! Hur är det med olika impant. skiljer det något där på storlek? Om en viss typ av impl.ser större utän ett annat menar jag..

Tack för era svar

Gilla

Jess20

Man ·

26 feb, 2012

Lägg upp bilder! :P du hade ungefär lika stora bröst innan som jag har nu. Vill se hur det blev :)

Gilla

Jess20

Man ·

26 feb, 2012

till Remindme skulle jag skriva :p
Gilla

Jess20

Man ·

26 feb, 2012

Emime: Ja jag tror att olika implantat märken skiljer i storlek..
Gilla

Remindme

Kvinna ·

27 feb, 2012

Jag kan lägga upp bilder ikväll :)
Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

27 feb, 2012

Hej. du är silvermedlem och jag har bilder på min sida. jag har 250cc och bakom.

Jess20 skrev:

Hej på er!

Jag ska opa mig på proforma den 22a mars och jag har ännu inte riktigt bestämt vilken storlek jag ska ha!! :( så jäkla svårt... ska man ta den storleken som man upplever som lite stor? Jag är väldigt smal och kort men har tänkt 225 (i ena) /250 (i andra)cc.250/275 blir nog för stort... så svårt!

Gilla

Emime

Kvinna ·

27 feb, 2012

Jag vill oxå se bilder på 250cc bakom men kan inte än..

Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

28 feb, 2012

Hej. självfallet får du detta, men först måste du bli silvermedlem.

tillvägagångsätt för att bli detta.

Silvermedlem:Efter minst 15 dagar med seriöst och aktivt deltagande i diskussioner på POF. Du kan som silvermedlem lägga in egna och se andras bilder avklädda bilder i silvergallerierna. Silvermedlemmar kan även se bronsbilder.

SilverFör att nå silvernivån måste du uppfylla följande krav:

• Du är tjej
  • Du skall ha varit medlem på POF iminst15-16 dagar.
  • Du skall ha gjortminst 15 kvalitativa inläggi forumet, dvs svarat på frågor, ställt nya frågor, eller haft annan relevant medverkan i någon tråd (Inte 15 st "Grattis till nya brösten")
  • Signaturen skall fyllas iför att beskriva sitt nuläge och sina operationsplaner.

Exempel på hur signaturen kan se ut, och uppgifterna skall ara sanningsenliga:

Ålder: 22 år,Längd: 160cm,Vikt: ca: 48kg
Intresserad av:Bröstförstoring samt nyfiken på näsplastik
Har nu:Små a-kupor, något osymetriska och en näsa som jag inte är helt nöjd med.
Vill ha:Symmetriska bröst! Funderar på 250cc/375cc, runda, släta implantat framför muskeln!
Klinik/Läkare:Citadellkliniken/Dr Peter Cosmo (skall jag på konsultation hos för brösten)

Signaturen fylls i under "kontoinställningar" som hittas i menyn eller i din profil.

Efter (möjligen lite drygt) 15 dagar, uppgraderas ni till silvermedlemsskap. Skicka ett PM till "Marina" om det skulle råka dröjatrots att ni vet att ni uppfyller alla kriterier.

Emime skrev:

Jag vill oxå se bilder på 250cc bakommen kan inte än..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem