Anonym användare
05 feb, 2011
Bilder på min bröstförstoring 325 cc
Andra bröstoperationerLägger upp lite bilder på mina nya bröst.
Jag är 1,70 lång
och väger ca 60 kg. Jag har gått upp lite nu innan och efter Op men det ska jag gå ner igen!!
Kommentera gärna..
Först bilden: dag 1
Andra bilden: dag 3
och dem två sista dag 7
Sortera efter
Anonym användare
05 feb, 2011
Anonym användare
05 feb, 2011
tack söta du! Ja jag hoppas att det blir bra islutändan!
Anonym användare
05 feb, 2011
Vad spännande att se bilder, jag ska nämligen också lägga in 325 tror jag, fast jag e lite kortare än dig:) I vilket fall ser det hur fint ut som helst och jag tror du kommer att få helt underbart fina bröst! Kram
Anonym användare
06 feb, 2011
Anonym användare
06 feb, 2011
Jag förstår verkligen att det är lätt att bryta ihop. Dessutom är det nog lätt att bli fixerad vid formen och om det ser ut att läka bra och att det är symetriskt osv. Jag kommer säkert vara precis lika dan!
Det bästa är nog att försöka skippa spegeln ett tag även fast det är svårt. Det är nog omöjligt att avgöra resultatet i ett sådant tidigt skede. Det kanske ser osymetrikst ut nu men blir helt perfekt sedan. Och vissa kanske såg helt symetriska och fina ut efter operationen men så blev det lite ojämt sedan. Det är ju två bröst och det läker olika. Ingen idé att dra några förhastade slutsatser och oroa sig i onödan (enkelt för mig att säga🙂) Men de flesta får ju hur fina resultat som helst och bröst är väl lite olika i formen. Mina har lite storleksskillnad nu innan, och jag ska ha två olika storlekar på mina implantat så jag antar att det kommer skilja sig lite även efteråt.
Så tänkt positivt. "Det kommer att bli jättfint!!" Och så blir det så ska du se!! :)
Anonym användare
06 feb, 2011
Sally84 tack för dina positiva ord. Du har rätt. Jag måste ta mig samman dem är bara 10 dagar gamla det bliiiir SKILLNAD.. Mina bröst hade en minimalskillnad på storlek så att min läkare ansåg att dte skulle bli större skillnad om vi valde olika implantat.. hoppas hon hade rätt, det återstår att se.
<3
Anonym användare
06 feb, 2011
lycka till med din Op sally!
Anonym användare
06 feb, 2011
brösten är ju sååå färska så häng inte upp dig på skillnader ricktigt ennu! blir nog jätte bra det där! fin storlek på dig :)
Anonym användare
06 feb, 2011
Tack så mycket Sara! Jag försöker att inte göra det, jag hoppas det blir bra sen!
annzz
Kvinna ·
08 feb, 2011
Mycket fint. Storleken är jätte snygg på dig! =)
Anonym användare
09 feb, 2011
oh tack så mycket dem ändras hela tiden och de känns som om det blir finare för varje dag. Inte så spänt liksom. Stör mig på att jag tycker att högra bröstet är större är det vänstra..
Anonym användare
09 feb, 2011
Hur tycker du storleken känns? Du är ju 170 och jag 155. Tror du att det kommer att se för stort ut med 325 på en person som bara är 155? Jag är ute efter ett resultat som är fylligt men naturligt, skulle vara roligt att höra :)
Anonym användare
09 feb, 2011
Jag tycker att mina kunde varit större utan att se onaturligt ut. Jag prövade 365cc men tyckte genast att det var för stort. Men som många andra blir man ganska blind. Min sambo och mamma tycker att dem är jätte stora, mina vänner säger att dem passar min kropp. JAg tror att min sambo utgår från hur dte såg ut förrut och inte om det ser naturligt ut eller inte.
MITT svar: Jag tror inte alls att det blir för stort. Jag tror att det kommer bli jätte fint på dig. Her en vän som är lika lång som du kanske någon cm längre men super smal i midjan, hon la in 310 tyckte att det var jötte stort på henne först men sedan passade det utmärkt.. Hon har ju sumpa och ganska mycket lår så det blev naturligt. Sånt måste du kolla på också. Kommer det se naturligt ut till dina egna former??
Anonym användare
09 feb, 2011
Hej, tycker dina nya bröst ser jättefina ut. Jag la också in runda 325cc high profile den 5 feb och har gått i två dagar nu och nojjat för jag tycker att mitt högra bröst är större precis som du. Jag tror att det bara är mer svullet och att man måste "vänta ut" brösten.
Anonym användare
09 feb, 2011
Anonym användare
09 feb, 2011
Smärtan har börjat ge sig mer och mer, i dag känns det riktigt bra och jag har under de senaste 2 dygnen klarat mig på alvedon och celebra morg och kväll. Hur går det för dig med smärtan?
Anonym användare
09 feb, 2011
Okej, va bra! Jag har inte så ont längre men det spänner och jag har jätte svårt att sova. Hatar att sova på rygg haha.. Men dte blir bättre och snyggare för varje dag som går!
Ser jättebra ut! Redan väldigt fina, storleken ser utmärkt ut!