Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Magr

Magr

Kvinna ·

Bilder på mina 14-dagars anatomiska framförbröst 495 cc

Bröstförstoring

Nu har det gått 14 dagar sen op:n, och blir ju bara nöjdare för varje dag, snitten ser superfina ut också :) tänkte lägga upp så länge jag orkar varje vecka, tyckte det fanns så dåligt med bilder på anatomiska framför innan jag gjorde, samt att jag gjorde förstoring utan lyft på hängisarna :) Gott nytt år :)

14

Sortera efter

Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jättefina :)
Gilla
9April

9April

Man ·

Otroligt snygga! Grattis till perfekta bröst:-)
Gilla
Bläckpennan

Bläckpennan

Kvinna ·

Jättesnygga! Mina anatomiska framför är 9 dagar idag :) känner du av att ena är större/svullnare än det andra? Det gör jag och jag stör mig något enormt och har inget tålamod haha !
Gilla
Annielilja

Annielilja

Kvinna ·

Wow! Snygga!

Gilla
cocacolaglaset

cocacolaglaset

Kvinna ·

Blev du rekommenderad att göra ett lyft? Du verkar ha ungefär samma utgångsläge som jag har! Jättefina blev dem =)

Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

Gol1 skrev:
Jättefina :)
Tack så mycket :)
Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

9April skrev:
Otroligt snygga! Grattis till perfekta bröst:-)
Tack, ja för mig är dom perfekta :)
Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

Bläckpennan skrev:
Jättesnygga! Mina anatomiska framför är 9 dagar idag :) känner du av att ena är större/svullnare än det andra? Det gör jag och jag stör mig något enormt och har inget tålamod haha !
Tack! Jo det känner jag absolut, ena dagen är ena större och sen tvärt om. Men senaste dagarna har dom varit jämna :)
Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

Annielilja skrev:

Wow! Snygga!

Tack :)
Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

cocacolaglaset skrev:

Blev du rekommenderad att göra ett lyft? Du verkar ha ungefär samma utgångsläge som jag har! Jättefina blev dem =)

Ja det eller framför med anatomiska inlägg :)
Gilla
Bläckpennan

Bläckpennan

Kvinna ·

Magr skrev:
Bläckpennan skrev:
Tack! Jo det känner jag absolut, ena dagen är ena större och sen tvärt om. Men senaste dagarna har dom varit jämna :)
Låter bra :) hoppas mina jämnar ut sig snart också!
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Måste säga igen, fy fasen va fina! Hade oxå varit supernöjd! Vet du hur bred du är runt bröstkorgen?

Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

Bläckpennan skrev:
Magr skrev:
Bläckpennan skrev:
Låter bra :) hoppas mina jämnar ut sig snart också!
Det tror jag nog dom gör, dom är ju inte klara på långa vägar :)
Gilla
Magr

Magr

Kvinna ·

lajka skrev:

Måste säga igen, fy fasen va fina! Hade oxå varit supernöjd! Vet du hur bred du är runt bröstkorgen?

Tack :) ja jag är 69-70 cm :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem