Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Bilder på mina 19 dagars anatomiska 420 cc. Före/Efter =)

Bröstförstoring

Nu är mina älsklingar 19 dagar och redo att visas upp för alla POFare=) Vad glad man blir när man ser innan bilden och inser att aldrig mer plattbröstad!! Underbart. Vad tycker ni??? =)

24

Sortera efter

via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Skit snygga! Ser riktigt bra ut, grattis till ett jätte fint resultat 👍

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Ser mycket fint ut, roligt då jag också ska få anatomiska av honom om en dryg vecka!👍

MEN - bilder med armarna uppåt är inte speciellt rättvisande; kan du tänka dig att ta några där du står mer neutralt,, precis som på din förebild?

Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Marina skrev:

Ser mycket fint ut, roligt då jag också ska få anatomiska av honom om en dryg vecka!👍

MEN - bilder med armarna uppåt är inte speciellt rättvisande; kan du tänka dig att ta några där du står mer neutralt,, precis som på din förebild?

Oh så sant ju.. Tänkte mig inte riktigt för där.. Sambon skickade över de 3 senaste han tog med sin mobil bara. Ska genast lägga upp ett par med armarna neråt! 🙂

Spännande med din kommande op, håller tummarna för att du får ett underbart resultat.. Jag är ännu Per Windh frälst.. haha

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Vill oxå se med armarna neråt ;-)

Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

NU finns det bilder med armarna neråt.. Lite sämre kvalite på bilderna men ändå 🙂

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Vad bra att du lagt upp redan nu med armarna neråt! 
Och de är om möjligt ännu finare så ju! Precis min smak.

Passar på att fråga vad Per lade för bandage direkt efter op och hur länge du skulle ha just det innan du fick ta av det och använda sport-bh? (Är bortbjuden helgen efter operation och sport-bh kan jag ju ha, men om jag får ett sånt stort paket runt brösten som jag fick på Plastikakademin blir det inte lätt att dölja.)

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

SUPERFINA👍

Gilla
lisa82

lisa82

Kvinna ·

Jättefina =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grattis!! :)) Toppensnyggt verkligen! :)

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

jättefina!

Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Tack för komplimangerna.. Tur dom blev godkända med armarna åt rätt håll!!👍 

Vad glad man kan vara för ett par bröst!! Så värt all jobbig smärta och oro. Sitter nu djupt försjunken på Figleaves & Bravissimo och letar bikini å bh... Finns ju hur mkt roligt som helst!

Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Marina skrev:

Vad bra att du lagt upp redan nu med armarna neråt! 
Och de är om möjligt ännu finare så ju! Precis min smak.

Passar på att fråga vad Per lade för bandage direkt efter op och hur länge du skulle ha just det innan du fick ta av det och använda sport-bh? (Är bortbjuden helgen efter operation och sport-bh kan jag ju ha, men om jag får ett sånt stort paket runt brösten som jag fick på Plastikakademin blir det inte lätt att dölja.)

Tack Marina, feels good 🙂 

Han tejpade dom ovan, imellan och under brösten... Tejpen togs bort på återbesöket efter 9 dgr. Jag hade sportbhn på direkt efter op oxå.. Gick ju å ha toppar med inte för djup uringning ju. eller så får du ha en liten scarf el så kanske... 😉

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Men hade du ett tejpband runt hela kroppen?

Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Marina skrev:

Noop, bara från armhåla t armhåla typ.. precis ovanför brösten som för att pressa dom neråt... Samma sak under brösten, sida till sida bara

Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Boobies skrev:

Marina skrev:

Noop, bara från armhåla t armhåla typ.. precis ovanför brösten som för att pressa dom neråt... Samma sak under brösten, sida till sida bara

Kolla in amadoos´s bilder.. där ser man hur han tejpade, ganska likt mitt oxå...

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Bra tips! Tack!

Mina behöver nog inte pressas neråt så mycket, men jag kanske får en sån ändå, för stabiliteten.

Gilla
Michaelai

Michaelai

Kvinna ·

jättefina!! 👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Grattis till dina mkt fina bröst!! Jag la in 390cc anatomiska för 1 v sedan hos andri thorarinsson, och fick även jag tejp runt. Dock sa han att han satte det för att minska risken för att de skulle rotera. Men är väl säkert en kombination. Va dina olika högt upp i början eller sätt dem lika långt ner? Mina sitter lite olika högt, tänker att ena inte har sjunkit lika fort, eller kan de redan ha sjunkit? De är ju bara 1 v gamla. Mvh Linda
Gilla
Boobies

Boobies

Kvinna ·

Linda1983 skrev:
Hej! Grattis till dina mkt fina bröst!! Jag la in 390cc anatomiska för 1 v sedan hos andri thorarinsson, och fick även jag tejp runt. Dock sa han att han satte det för att minska risken för att de skulle rotera. Men är väl säkert en kombination. Va dina olika högt upp i början eller sätt dem lika långt ner? Mina sitter lite olika högt, tänker att ena inte har sjunkit lika fort, eller kan de redan ha sjunkit? De är ju bara 1 v gamla. Mvh Linda

TACK😀

Jag var typ livrädd för mina bröst de 2 första veckorna..💋 tittade knappt på dom än mindre rörde jag  vid dom, hade väldigt ont och var väldigt stel. Men nu har det släppt och det gör knappt ont och jag tittar mkt mer på dom. Nu är dom ju 3 veckor gamla nästan och jag ser ingen direkt höjdskillnad men däremot var mitt vänster bröst hängigare innan op och det ser jag stor skillnad på nu efter oxå.. Tyvärr.. men det är inget jag bryr mig så mkt om... 

Mina har ju inte heller sjunkit helt ännu, det tar nog många veckor till och så även för dig.. Tycker du ska ha massa is i magen med din höjdskillnad.. det ger sig säkert med tiden.. Dom har ju gått igenom en del de små liven 😛

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja det är väl så...is i magen måste mån ha. Även om mån helst hade velat att de vs färdiga direkt när mån vaknade efter op;) Det har hänt mkt bara denna första vecka, så det blir säkert toppen om ytterligare några veckors läkning!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem