Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Bilder på mina 295cc bröst som fyller 10 dagar idag!

Bröstförstoring

Är väldigt nöjd än så länge. Tycker inte att de har ändrat sig så mycket sedan dag 1, men är väldigt nyfiken på hur de kommer att utvecklas. På bilderna ser de lite asymmetriska ut men det är de inte irl :)

18

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jättefina. Såååå fina! Blir avis.. =)

De ser verkligen perfekta ut !

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jätte fina=)  en till som blir  avis

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åh, tack! Vad gulliga ni är :)
Gilla
Kajsan

Kajsan

Kvinna ·

Snyggt! Formen är redan kanon och storleken ser ut att passa dig perfekt! :-)
Gilla
kime

kime

Kvinna ·

Catpower:jätte fina.formen är perfekt enligt mitt tycke..såg att du opat dig på samma ställe som mig.mina blir 14dagar idag.men det var Ingmar Blomgren som gjorde mina. Var på återbesöket igår? Hur upplevde du kliniken och framför allt Magnus? Jag tror jag såg honom lite snabbt igår. Om han e ganska ung?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kajsan: Tack så mycket:). Det här med storleken alltså.... Guud vad jag velade innan jag bestämde mig! Var ju livrädd att jag skulle få stora bröst men såhär i efterhand känner jag att jag lika gärna kunnat valt lite större. Haha! Kime: Jag är jättenöjd med kliniken och med Magnus. Jag tycker att han verkar oerhört skicklig som kirurg. Jag upplevde honom som lite stressad under mina konsultationer men han var rak och ärlig och sa vad han tyckte. Ska på återbesök i morgon. Vad tyckte du om kliniken då? Och visst var narkosläkaren helt underbar?!
Gilla
Tinglan

Tinglan

Kvinna ·

Grymt fina!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Perfekta ju, grattis till ett så fint resultat redan nu!! 

Vaknade i morse och tänkte ställa in hela operationen i nästa vecka. Blev så stressad över hur det kan komma att bli och om jag verkligen vågar detta. Men efter att ha sett dessa bilder tror jag bestämt att jag känner mig helt övertygad igen :)

Kommer du förresten ihåg din bröstbredd?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fridi: Preciiis så kände jag också innan operationen. Dagen innan var jag också nära att ställa in. Det konstiga var att jag var lite nere även några dagar efter op och undrade om jag hade gjort rätt beslut och så, men nu är jag jätteglad att jag gjorde det, så oroa dig inte. Det kommer att gå jättebra!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fridi: tror min Bröstbredd är 12,5. Jag har tydligen väldigt bred bröstkorg också så det blev ju ett visst mellanrum mellan brösten men det hade jag redan innan så det är min anatomi helt enkelt...
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

På 250 och 276 kommer det i stort sett inte märkas nån skillnad så ta det större! Tror det kommer bli jättebra på dig. Har Allergan, mellanprofil, texturerade.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

catpower skrev:
Fridi: Preciiis så kände jag också innan operationen. Dagen innan var jag också nära att ställa in. Det konstiga var att jag var lite nere även några dagar efter op och undrade om jag hade gjort rätt beslut och så, men nu är jag jätteglad att jag gjorde det, så oroa dig inte. Det kommer att gå jättebra!

Herre Gud, hoppas verkligen jag kommer säga samma sak :) Är mest nojjig över att jag inte bestämt storleken än (250 eller 275cc). Mitt huvud blir galet av detta velande. Hade jag varit 20 år hade jag bara kört på det större utan att tänka men nu tänker man lite annorlunda ;) Vill INTE att folk ska gå runt och fråga mig och varandra om jag förstorat brösten. 

Du är ju 180 cm så det där är ju verkligen helt perfekt. Jag är däremot lite kortare, 162 :) Men vi har samma bröstbredd! Kanske ska våga ta det större, det som skiljer är ju 4 mm i bredd och 1 mm projektion...

Ditt mellanrum är fint! De sitter ju varken i armhålorna eller precis nära varandra. Min vän som opererade sig för ett par år sedan fick medvetet lite större mellanrum för att hon sportar mycket (tydligen bättre då) och kirurgen inte ville att hon skulle få "fejklook-klyftan". Hon bad om naturliga och fick väldigt naturliga :) Hennes förra sambo förstod inte att hon hade silikon förrän efter flera månader in i förhållandet. Hon fick verkligen övertyga honom att de inte var äkta, haha.

Har du också Mentor mellanprofil texturerande?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Men woow!! Vilka superfina!!! :))) Tänk, redan så fantastiska!! Stort grattis!!

Gilla
kime

kime

Kvinna ·

jag upplevde dom också väldigt stressade. Första konsultationen var det lite lugnare. jag och min bästa vän opererades samma dag. det var vårt krav. så dom ordnade fram tider till oss. vi ville ha så fort som möjligt. först fick vi tid den 14 juni men sen så fixade dom fram den 8 ist.vårt andra önskemål var att få dubbelrum och det fixade dom. personalen var gullig och nattsköterskan var underbar. Narkosläk var så mjuk och fin. gillade honom bäst av alla..hade jag fått göra om allt med den kunskapen jag har nu så skulle jag valt ett annat ställe. jag skulle valt en kirurg där man tillsammans väljer implantat storlek..

Jag är ju inte helt nöjd över resultatet och har ifrågasatt varför dom stoppat in alldeles för breda implantat. jag hadde en bredd på 12 och implantatet är på 14. plus att jag ville ha högprofil men fick moderate.

Så nu får jag vänta till nästa besök och hoppas att brösten blir finare. har fått rippling i klyftan och implanatet har vikt sig i underkanten. Antagligen för att dom inte får plats i fickan.tråkigt är det.. men jag tycker dina är superfina..

Gilla
Patte85

Patte85

Kvinna ·

Söta bröst :)
Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Fina :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack alla söta :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad tråkigt att du inte är nöjd. Låter ju konstigt att du inte fick vara med och bestämma om implantaten?! Antar att olika kirurger arbetar olika men jag har bara gott att säga om Magnus. Han var noga med att förklara alla implantat och vilken bredd jag kunde ha. Han var också väldigt niga med att berätta vad jag kunde förvänta mig utifrån mitt utgångsläge. Jag trodde aldrig att han skulle få till dom så bra och inte ett enda blåmärke har jag heller (kanske iofs inte beror på kirurgen). Ska du få korrigera då? Måste ju ändå räknas dom en felbedömning om kirurgen lagt in implantat som inte passar! Lycka till
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem