Anonym användare
Bilder på mina 350cc
Idag fick jag äntligen se mina 5 dagar gamla bröst. Och känner mig lite besviken, tycker dom sitter så långt isär. Har haft ett väldigt hårt sittande förband tills idag men nu har jag en sportbh som inte trycker ut brösten i armhålorna. (för känns som om jag har brösten där nu)
Vad tror ni och tycker ni, är jag larvig? kan det fixa till sig eller kommer dom sitta så här brett isär... ?
Sortera efter

R3kan
Kvinna ·

Anonym användare
Som personen över sa är de svårt att se men brösten är ju nya och ska utvecklas mycket innan de är klara. Men mellanrummet blir ju så stort som du hade innan operation.

Anonym användare
Ja, är själv hemma så jag knäppte bara några snabba bilder men får kanske be min sambo ta framifrån när han kommer hem i slutet på veckan. Får nog försöka ha lite tålamod, dom är ju väldigt nya.

Anonym användare
som sagt de är ju så nya och kommer endra sig massor! speciellt bakom bröst gör ju det! men hört endel som fått råd av läkaren om att trycka dem samman o massera flera g om dan. men de har varit längre gångna en dig o det ska man nog INTE göra utan att ens kirurg säger att det e ok!
men ser jätte fint ut för att vara 5dygn!! grattis till boobisarna!

lajsa123
Kvinna ·
mellanrummet ser rätt stort ut. men det kommer som alla andra säger bli mindre när brösten blir mer mjuka och följsamma. :) ha tålamod!

optimus
Kvinna ·
Du är jättefin! Ha tålamod! Det ger förhoppningsvis med sig, var noga med din sport-BH bara :) Kan hjälpa att "trycka ihop" brösten några gånger per dag, men fråga din kirurg innan du gör det :)

Anonym användare
Taclk för alla kommentarer, hade svårt att somna igår för att jag låg och funderade på brösten :( Jag ska ta bort stygnen nästa vecka så vi får se hur dom ser ut och vad han säger då. För jag sa på konsultationen att jag absolut inte ville ha för stort mellanrum, det var värre än både för stora och för små.
Är jättenoga med sportbhn, känns bättre när jag har den på för den trycker ihop brösten lite. Så jag hoppas att den ska få mellanrummet att minska. Men det är som ni säger, tålamod...

optimus
Kvinna ·
Brösten är ju jättelätta att påverka såhär i början när de är färska så jag tror inte du behöver oroa dig, sport-BHn kommer förmodligen göra sitt :)

Anonym användare
Jag tycker formen ser jättefin ut, perfekt helt enkelt !!Och mellanrummet kommer säkert att ändras allt eftersom tiden går och det läker. Vad jag har förstått så kan man påverka det lite fram tills dess att fickan har läkt. Själv tycker jag att det är sexigt med lite mellanrum så jag har inga problem med det. Man får helt enkelt försöka att lita på sin kirurg och att dom vet vad dom gör både under operationen och efter operationen vad gäller bröstband, specialla bh:ar, massage och allt vad det kan vara för att påverka formen till det optimala!! 🙂
Kram!
Det är svårt att se när du inte har någon bild framifrån. Men brösten brukar komma närmare varandra när de läkt färdigt :)