Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Liiina profilbild

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

Bilder på mina 400cc

Bröstförstoring

Nu har jag äntligen tagit mig tid att fixa in lite bilder.
Det jag kan känna mig orolig för är att brösten ser typ likadana ut dag 2 som dag 10. Känns inte som det hänt någonting.
Dom är lika hårda och lika runda och bolliga...
Ska jag oroa mig eller bara ta det lugnt?
När mjuknade era boobs?

21

Sortera efter

sofsan

Kvinna ·

31 okt, 2010

Ser jätte fint ut!Tycker det ser ut som det sjunkit lite på dom andra bilderna , kommer bli skit snyggt!!!!

Jag har inte fått se mina än =( Men på tisdag åker tejpen....Jag hade också typ 70A om ens det och la i 425cc , ska bli spännande att se vilken storlek det blir den.Jag hoppas av hela mitt hjärta på en D-kupa =)

Gilla

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

Känns skönt att höra Sofsan.
Spännande när du får se dina!
Ser fram emot bilder framöver. :)

Gilla

sofsan

Kvinna ·

31 okt, 2010

Vilken storlek tror du att du hamnar på?

Gilla

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

Oj, ingen aning. Kanske en visuell stor c eller lite d kanske... Men de kommer nog dra större bh-kupa...

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

typiskt att de tar längre tid för späda tjejer med "tajt" hud. Dem kommer sjunka ner och bli as fina, tar bara lite längre tid för vissa. Dessutom kommer dem bli ganska mycket större när dem sjunker ner där dem ska. 

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

ps mina mjuknade låångsamt och de är först nu vid lite drygt 6 månader jag tycker dem är ok mjuka, tror dem kommer mjukna mer eftersom jag känner att de blir bättre och bättre.

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

jag tycker det är ganska stor skillnad på 2 och 10 dar, tycker redan dom är skitfina och då dom fått sjunka ner lite till så kommer dom bli awsome!

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

Tycker oxå att det är stor skillnad på dag 2 och 10. Kommer att bli jätte fina sen👍

Gilla

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

fsmalmo: Får väl ha tålamod då. Glad ändå att jag har lite tightare hud ;)

Nath: Tack! Det värmer att höra!

ButterflyLady: Skönt att du ser skillnad på dom. Börjar tro att det är jag som blivit "hemmablind" !

Gilla

Melajsa

Kvinna ·

31 okt, 2010

Örjan Gribbe kan verkligen sin grej. Jag ser skillnad på dag två o tio. de där kommer bli jätte fint! :D
Gilla

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

Melajsa: Tack, det värmer! När blev dina mjukare så du kunde klämma på dom utan att som kändes som hårt gummi? :)

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

det ser jättefint ut, stor skillnad från dag 2 tilll tio ju, syns att de har släppt lite mer och det där kommer bli superbra när de "hänger till sig" lite :D ska också operera mig hos örjan, dock inte förens december, eviiiig väntan :) kul att se någon med ungefär samma utgångsläge som opererats av samma kirurg! :)

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

Jag ser också skillnad från dag 2 och dag 10. Dem bli jättefina till slut 🙂

Gilla

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

Alldelesvilsen: Tack!
Kul att du också ska till Örjan. Väldigt duktig och proffsig!
430cc? Visst menar du 425cc?
Örjan är lite motsåndare till lite större bröst, han föreslog mkt mindre till mig men jag är glad att jag följde min känsla!
Det kommer gå bra för dig och du kommer bli så väl omhä'ndertagen!

Gilla

Liiina

Kvinna ·

31 okt, 2010

Dragana: Tack, ja jag hoppas det kommer bli ett fint resultat.

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

De har ändrats mycket på de dagarna som gått och det kommer hända massor den kommande tiden. Tar ju längre tid för bakombröst att "landa" än vad det tar för framförtuttar :)

Gilla

Liiina

Kvinna ·

01 nov, 2010

nocturnal85: Ja, det kanske det har. Man vill  ju ha förändringen på en gång! "otålig" 😉

Gilla

Anonym användare

01 nov, 2010

För mig var det nästan tvärt om, han tyckte jag skulle välja mer :)  nej, han har skrivit 430cc tyckte också det lät konstigt för ingen som har det :b men litar på att han vet vad han sätter in , ha ha  ;)  Ja, det är trots allt en viktig del i ens liv så man ska nog gå på egen känsla ändå i slutändan :)

Gilla

Liiina

Kvinna ·

01 nov, 2010

Alldelesvilsen:
Det börjar närma sig för dig! Åh, vad spännande!

Gilla

Anonym användare

08 nov, 2010

ja verkligen, ringde idag och fick tid redan 2 december. tror dock jag ska ändra till mindre storlek så häster orkar bära mig nästa år också. nej då :) men känns som de kan bli lite för stort med 430, tycker dina ser perfekta ut :) jättekul att du uppdaterar med bilder, hoppas verkligen på ett liknande resultat :D:D 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem