Anonym användare
Bilder på mina 420cc bakom. Lägga framför/bakom nästa gång??
Jag ska som sagt operera mig på tisdag (se gamla tråden: https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/ar-605cc-lagom-och-hur-blir-det-med-ri) Skapade en ny tråd eftersom frågeställningen är en annan nu.
Känns som att jag och läkaren kommit fram till en bra storlek (ska gå från 420cc till 605cc) MEN jag är fortfarande sjukt osäker på om jag ska lägga framför eller bakom? När jag var påväg till konsultationen var planen att lägga implantaten framför, eftersom jag tränar hårt på gym och inte gillar att mina nuvarande (som ligger bakom) börjar plattas till och tryckas mer utåt armhålorna. Men läkaren verkade hellre vilja lägga bakom, eftersom han sa att jag garanterat skulle få ripplings även i överkanten om jag lägger framför. Han menade att han kan försöka lägga dem närmre varann och lite annorlunda mot hur de ligger nu, så att de inte påverkas lika mycket av träningen. Ripplings vill jag ju givetvis inte ha, men på honom lät det som att det är säkert till 100% att det blir så, men kollar jag runt här i forumet så verkar det inte alls vara så vanligt?
Min plan med att lägga framför var även att jag ville få till en snyggare, tightare klyfta och finare "båge" i överkant, liite mer fejklook helt enkelt.
Tänkte att nu när jag har lyckats få in bilder här så kanske ni har lättare att hjälpa mig? De på bilden ligger alltså bakom.
(Och ja, mitt högra bröst är mer tryckt utåt-nedåt än det vänstra, vilket han skulle rätta till, jippie!)
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·
Ja bra fråga ;) ja du kan ju inte utesluta bröstmuskeln helt såklart men jag syftar på rena bröstövningar ex. armhävningar
.. Men de tråkiga är att även de övningar du nämner inkl. dagliga göromål ex. torka bord mm.. på lång sikt kan få dina implantat att förflyttas utåt med en bakomplacering(enl. an amerikansk studie Jordan här på forumet tagit del av),så egentligen är väl bará att dra ut lite på tiden genom att undvika rena bröstövningar.. Men tyvärr går det inte att undvika förskjutning på lång sikt alls..