Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mikii profilbild

mikii

Kvinna ·

03 nov, 2010

Bilder på mina 450 HP efter 2v

Andra bröstoperationer

Nu har man varit på återbesök och tagit bort tejp och förband! Kändes helt underbart att bli av med tejpen o äntligen få ta en dusch!!

Är sportbehå och tejpning av ärren nu som gäller och vänta 3-4mån innan man kan se "slutresultatet"..

Har börjat vänja mig lite vid att de är så stora....även om jag önskar att jag hade tagit 375 istället, så får jag låta de vara så länge..allt är bättre än utgångsläget!

Är bara orolig för att bröstgården blivit för liten? Och att vecken under ser konstiga ut...men kirurgen tyckte att de såg jätte bra ut med tanke på att det bara gått 2 veckor och att "dragspelet" pga lyftet kommer att rätas ut med tiden och bli fint....men man blir lite orolig :/

Passade på att ta lite blandade bilder så lägger in de :D

15

Sortera efter

Anonym användare

03 nov, 2010

Tycker du inte ska vara orolig. Det tar tid innan man ser det riktiga resultatet. Mina bröst förändrades jätte mycket efter bara tre veckor. Blev bland annat mycket mindre :) Så nu ångrar jag nästan att jag inte valde 500 istället för 450.

Gilla

mikii

Kvinna ·

03 nov, 2010

elliie skrev:

Tycker du inte ska vara orolig. Det tar tid innan man ser det riktiga resultatet. Mina bröst förändrades jätte mycket efter bara tre veckor. Blev bland annat mycket mindre :) Så nu ångrar jag nästan att jag inte valde 500 istället för 450.

Jo jag vet..men man blir så nojjig och man vill ju ba få fina boobs 😇 men ja...som kirurgen sa: om du tycker de verkar stora..så var glad att du valde "lite större"..för de flesta ångrar att de inte valde större...så jag får väl ha tålamod bara :) + jag är rätt lång och inte den smala tjejen direkt så "för små" hade kanske inte heller passat...😕

Gilla

sofsan

Kvinna ·

03 nov, 2010

Jätte fina =)

Jag fick se mina för första gången igår också! Helt underbart att kunna duscha normalt igen!

Gilla

mikii

Kvinna ·

03 nov, 2010

sofsan skrev:

Jätte fina =)

Jag fick se mina för första gången igår också! Helt underbart att kunna duscha normalt igen!

Tack så mycket!! 😀

Hur känner du för dina? Du får lägga upp bilder 😉

Gilla

Anonym användare

03 nov, 2010

Precis :) Tror nog att du kommer bli nöjd med storleken sen. Jag väger 69 o är 1,71. O dom som inte vet att jag opat mig märker inte ens att jag har större bröst, då hade jag b förr o nu d. Däremot om jag har tajta linnen så synd d så klart.

Gilla

sofsan

Kvinna ·

03 nov, 2010

mikii skrev:

sofsan skrev:

Jätte fina =)

Tack så mycket!! 😀

Hur känner du för dina? Du får lägga upp bilder 😉

Jodå det känns bra....jag kunde ha haft större men jag tror inte att jag fått plats med det.Nu har jag iaf bröst som jag inte haft innan =)

Gilla

lift

Kvinna ·

22 nov, 2010

Hejsan och grattis till ett superfint resultat verkligen!! :) vet du vad det är för tejp du har på bilderna, är det från kirurgen eller köpte du själv? Tänkte det ser mer ut som sutur-tejp än sån där vanlig micropore.. Ska ev göra ärrkorrigering av ankarärr och försöker undersöka alla möjliga olika metoder för att få så fint ärr som möjligt :)

Gilla

mikii

Kvinna ·

22 nov, 2010

Tack så mycket!

De vita tejpbitarna är ifrån kliniken...vet faktiskt inte vad det är för typ av tejp, men i annat fall kan du säkert maila plasikakademin och höra med de?

Nu tejpar jag bara med vanlig hudfärgad kirurgtejp.... 

Gilla

Oraklet

Kvinna ·

23 nov, 2010

Jag håller med din kirurg! Fasen vad fint.

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

Mycker tjusigt!!! Vårtgårdarna blev perfekta-precis som jag önskar mina  Hoppas på att de kan få till mina gamla likafina som dina 
Gilla

mikii

Kvinna ·

04 dec, 2010

Sizzling skrev:
Mycker tjusigt!!! Vårtgårdarna blev perfekta-precis som jag önskar mina  Hoppas på att de kan få till mina gamla likafina som dina 

Tack så mycket :)

Det tror jag säkert....jag är dock lite skeptisk till Citadellklinikens sätt att bemöta oss som vill göra lyft och förstoring...och att de är HELT emot att lägga FRAMFÖR muskeln....

Men det kan i vissa fall bli fint ändå....så det ska bli kul att få följa din väg och se resultatet 👍

Gilla

Anonym användare

04 dec, 2010

Jag kan inte nog ge dem beröm på Citadell!

De har varit så proffsiga och trevliga hela vägen.

Fantastiskt bemötande - aldrig på tal om att det inte skulle gå att göra lyft och förstoring samtidigt.

Nu är det klart och jag väntar m spänning på hur det kommer att se ut.

Just nu är det svullet och spänt eftersom det bara är 3 dagar sedan jag fixade dem  😀

Att de vill lägga bakom muskel är för att det ger ett mer långvarigt resultat (vilket jag givetvis vill ha) men att de kan tänka sig göra framför om man vill men de rek inte det.

Nu får vi vänta och se båda två, det är ju en liten väntan vi har famför oss - men dina är redan grymt snygga! 

kram  👍

Gilla

Anonym användare

12 dec, 2010

Hejsan de ser jättefina ut men ser ju bara korten med bh...riktigt snyggt...va de 450cc du lagt in?

Gilla

mikii

Kvinna ·

15 dec, 2010

japp 450 :) + att jag hade lite egen bröstvävnad 

har fler bilder utan bh....men du måste bli silvermedlem för att kunna se :)

Gilla

Paulinak

Kvinna ·

04 dec, 2012

Jättefina bröst :) Får se mina utan massa tejp nästa vecka och längtar :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem