Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Apelsinelmelon profilbild

Apelsinelmelon

Kvinna ·

21 aug, 2013

*Bilder* På mina citadelltuttar 500cc

Bröstförstoring
Nu har det gått över ett halvår sedan operationen och jag skulle inte kunna vara mycket nöjdare. Nu ska jag bara försöka att inte bli storleksblind denna gången haha.
32

Sortera efter

Anonym användare

24 aug, 2013

Säger som överstående kommentarer - väldigt fina! 
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

24 aug, 2013

Du har helt klart mina drömbröst! Grattis till ett sjukt snyggt resultat!
Gilla

Anonym användare

08 sep, 2013

ojj vilka fina bröst du har människa!! precis sån form vill jag har! men vad menar du med att implantaten inte är större än din bröstbredd? kan det bli konstigt då eller ? jag funderar på några millimeter större än min bröstbredd bara då jag gärna vill ha lite utåt vid sidorna med.. förresten vilken coh har du? du ska vara superstolt över dina rattar!! :)kram
Gilla

sasebo

Kvinna ·

08 sep, 2013

dem är jätte fina! gtattis :)
Gilla

misitaa

Kvinna ·

14 okt, 2013

Superfina verkligen!! Är du nöjd med Perthese? Har OP på citadell i november och har tänkt lägga in 550cc perthese, men har hört olika saker om att de tappar formen... Men dina är sååå fina!
Gilla

9April

Man ·

14 okt, 2013

Ja har perthese 550 cc o tycker väl de har sjunkigt lite o har mer volym nere. Men det ser bara bättre ut tycker jag. Nu har ja hög profil o alltså 550. Tror att man ska ta i lite mer i storlek med perthese o gärna ha hög profil om man e rädd att de ska tappa formen.
Gilla

Apelsinelmelon

Kvinna ·

14 okt, 2013

Ja de är jag hade allergan innan men perthese känns bättre tycker jag. Mycket gosigare och ser mer naturligt ut nu i med att de hänger lite :) 
Gilla

Miss_America

Kvinna ·

15 okt, 2013

Hej, lite ot en fråga angående din profilbild, är det du på bilden? Är det i såfall efter din första operation? Undrar nämligen för att det är EXAKT så jag vill att mina bröst ska se ut. Jag har letat runt efter bilder att ta med för att visa på konsultationen och har haft jättesvårt att hitta någon bra bild, men såg just din profilbild och den är precis som mina drömbröst skulle se ut! :) Så jag undrar om det är det ok om jag använder den för att visa läkaren på min konsultation?

Gilla

Anonym användare

15 okt, 2013

Tror du blivit storleksblind🤭.  För visst va det där väll mycket större än din önske storlek?😕  Verkligen typiska Citadell boobs.
Gilla

Miss_America

Kvinna ·

16 okt, 2013

Hej igen Apelsinelmelon, ville bara göra ett tillägg på min post där jag frågade om din profilbild. Jag tycker dina nya bröst som man ser i tråden är jättefina också!! Menade inte på något sätt att du var snyggare förut (hoppas verkligen inte det lät så för det var inte alls så jag menade!) tvärtom dina nya ser ut ha jättefin form och jag har bestämt mig för Citadellkliniken och funderar på att välja Helena som kirurg också så jag blev jätteglad över att se ditt fina resultat. Jag personligen vill inte ha så stora bröst (även om jag tycker det är jättesnyggt på andra) har mer eller mindre bestämt mig för allergan och såg också att vi är ungefär lika långa/stora, så när jag såg din profilbild som är precis exakt som jag vill se ut, kändes det som att jag är på rätt väg i mitt val! Än en gång, dina nya är jättefina och bilden här i tråden gör att jag känner mig ännu säkrare på mina val av kirurg och klinik! Tack för att du delar med dig, det hjälper verkligen oss andra här jättemycket att se andras resultat!
Gilla

Trust

Kvinna ·

16 okt, 2013

Jättefina! Var har du köpt den supersexiga BHn?
Gilla

Smileon

Kvinna ·

16 okt, 2013

Vilka drömbröst, grattis!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem