Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Bilder på mina nya 445cc

Bröstförstoring

Lovade ju naket idag :) opererades igår, och än så länge är jag hel nöjd! dem blev stora som tusan , och jag älskar det ! :D

13

Sortera efter

Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

SKITFINA 👍 Vänta typ några veckor till svullnaden lagt sig också ;) finfint!!
Storleken ser bra ut också :D

Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Alltså hoppas inte att dem blir mindre än nu, för då kommer jag bli jätte ledsen !!!! ;(
Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Ser fin fina ut :) Vill inte göra dig orolig men mina la sig lite i storlek efter några veckor, då svullnaden gick ner...

Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Men samtidigt kan jag tilläga att formen blev snyggare iaf :P Va rätt kantiga i början
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

De ser ju jättesnygga ut!! Kommer att bli toppen!! :D

Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

tack alla :) uscj jag hoppas bara att mina bröst håller sig i storleken ;(

Gilla
Citadellisa

Citadellisa

Kvinna ·

Fina =)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fina! Har du inga bilder i profil? Jag ska lägga in 475 i maj men är fortfarande osäker. Tycker det är svårt att jämföra med andra, ibland kan 355 se ut som riktiga bomber medans 475 ser naturliga ut... Svårt som satan!
Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

citadellisa: tack :D

stin-a: kan ta bild i profil imorgon :D eller ikväll :) hur mycket egen vävnad har du nu ? =)

jag har 275cc egen, så om du har lite mindre än mig så kanske du ska köra på 475 för att uppnå samma resultat :) och har du större så kör på lite mindre :) sedan har ju jag lagt framförbröst, det bli alltid lite fylligare då :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har redan inlägg på 355,men var helt platt innan dess. Så jag har nog noll i egen vävnad. Fasen va svårt!!!!
Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Okej :) men vad har du för kupa nu ? :) min kompis hade implantat på 305cc innan och hamnade på C , och nu la hon också in 445 cc (fast bakom) :) hon ser ut att hamna på 70 DD/E
Gilla
Joyce

Joyce

Kvinna ·

Oj oj, kommer bli supersnyggt!👍Och tror verkligen inte du behöver oroa dig för att de ska bli mindre, troligtvis kommer de bli en hel delstörreistället när de hängt till sig😀Det blev iaf mina framförtuttar, och tror de flesta skulle hålla med mig.

Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Joyce: tack så mycket !! :) vad skönt att höra ! :D vill ju inte ha mindre ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem