Betty Boop
Kvinna ·
03 dec, 2020
Bilder på mina nya 625cc Ergonomix; valde jag rätt?
BröstförstoringNu har det gått 2 veckor sen jag tog ut mina trasiga implantat o bytte till nya Motiva Ergonomix 625cc. Sydde även in fickorna på sidorna. De har fallit på plats väldigt snabbt tycker jag! Nu vill jag inte de ska bli varken mindre eller hängigare. Storleken känns lagom, kunde nog haft något mer i put faktiskt! Men de blir nog lagom att leva med liksom. Vad tycker ni? Bilder ligger överst bland mina silverbilder. Skulle jag ändå valt Round?( kirurgen tyckte inte det alls). Överlag är jag nöjd, skönt att veta de är hela, nya o fräscha! O att sy in fickorna gjorde underverk!
Sortera efter
Jenny8203
Kvinna ·
03 dec, 2020
Friron
Kvinna ·
03 dec, 2020
Betty Boop
Kvinna ·
04 dec, 2020
Tycker det ser jättebra ut?.
Betty Boop
Kvinna ·
04 dec, 2020
Jag tycker att de ser jättefina. Väldigt fint o naturligt fall i dom och tycker att de verkligen passar din kropp ☺️
Vonkan
Kvinna ·
04 dec, 2020
Elken1
Kvinna ·
08 dec, 2020
Betty Boop
Kvinna ·
08 dec, 2020
Jag håller med din kirurg! Dom ser så naturliga och fina ut och storleken passar verkligen din kropp! Så snyggt!!
lillsann
Kvinna ·
15 dec, 2020
Betty Boop
Kvinna ·
15 dec, 2020
Jättefina! Ungefär så jag hoppas på, velar mellan mina rekommenderade storlekar.
Andromedae
Kvinna ·
15 dec, 2020
Betty Boop
Kvinna ·
15 dec, 2020
Jättesnygga bröst! De större tycker jag passar dig bättre än den tidigare storleken 510 cc. Och jisses vilken bra form du är i!