Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Betty Boop profilbild

Betty Boop

Kvinna ·

03 dec, 2020

Bilder på mina nya 625cc Ergonomix; valde jag rätt?

Bröstförstoring

Nu har det gått 2 veckor sen jag tog ut mina trasiga implantat o bytte till nya Motiva Ergonomix 625cc. Sydde även in fickorna på sidorna. De har fallit på plats väldigt snabbt tycker jag! Nu vill jag inte de ska bli varken mindre eller hängigare. Storleken känns lagom, kunde nog haft något mer i put faktiskt! Men de blir nog lagom att leva med liksom. Vad tycker ni? Bilder ligger överst bland mina silverbilder. Skulle jag ändå valt Round?( kirurgen tyckte inte det alls). Överlag är jag nöjd, skönt att veta de är hela, nya o fräscha! O att sy in fickorna gjorde underverk!

11

Sortera efter

Jenny8203

Kvinna ·

03 dec, 2020

Tycker det ser jättebra ut?.
Gilla

Friron

Kvinna ·

03 dec, 2020

Jag tycker att de ser jättefina. Väldigt fint o naturligt fall i dom och tycker att de verkligen passar din kropp ☺️
Gilla

Betty Boop

Kvinna ·

04 dec, 2020

Jenny8203 skrev:

Tycker det ser jättebra ut?.

Tack!
Gilla

Betty Boop

Kvinna ·

04 dec, 2020

Friron skrev:

Jag tycker att de ser jättefina. Väldigt fint o naturligt fall i dom och tycker att de verkligen passar din kropp ☺️

Tack! Ja storleken känns nog lagom tror jag. O jag är ju inte så ung längre så utseendet är nog passande liksom. Men man analyserar så mkt!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

04 dec, 2020

Dom passar verkligen dig å din snygga kropp❤️
Gilla

Elken1

Kvinna ·

08 dec, 2020

Jag håller med din kirurg! Dom ser så naturliga och fina ut och storleken passar verkligen din kropp! Så snyggt!!
Gilla

Betty Boop

Kvinna ·

08 dec, 2020

Elken1 skrev:

Jag håller med din kirurg! Dom ser så naturliga och fina ut och storleken passar verkligen din kropp! Så snyggt!!

Åh tack!
Gilla

lillsann

Kvinna ·

15 dec, 2020

Jättefina! Ungefär så jag hoppas på, velar mellan mina rekommenderade storlekar.
Gilla

Betty Boop

Kvinna ·

15 dec, 2020

lillsann skrev:

Jättefina! Ungefär så jag hoppas på, velar mellan mina rekommenderade storlekar.

Åh tack! Ja det är så himla svårt med storleksval! Tittar jag på dina mått så tror jag dina val kommer bli kanon på dej;)
Gilla

Andromedae

Kvinna ·

15 dec, 2020

Jättesnygga bröst! De större tycker jag passar dig bättre än den tidigare storleken 510 cc. Och jisses vilken bra form du är i!
Gilla

Betty Boop

Kvinna ·

15 dec, 2020

Andromedae skrev:

Jättesnygga bröst! De större tycker jag passar dig bättre än den tidigare storleken 510 cc. Och jisses vilken bra form du är i!

Åh tack, vad glad jag blir. Ja dessa känns mycket bättre! På något vis hade jag nog växt ifrån de andra liksom... Tack!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem