Littleme
Kvinna ·
24 okt, 2011
Bilder på små silikonbröst 225 cc
BröstförstoringFår ganska ofta pm från tjejer som undrar hur lite mindre bröst blivit så nu har ja tagit mod till mig och lagt upp bilder. Hoppas det hjälper nån=)
Sortera efter
Tösan
Kvinna ·
26 okt, 2011
Malin88
Kvinna ·
26 okt, 2011
tösan: jo det kan ju stämma :) tänkte på de för ett tag sen. men nu när jag kikade så ser jag ungefär lika bred ut över ryggen som under brösten. så de utgår kanske från det.
men när jag testade göra storlekstestet på change o angav två olika underbystmått blev de helt olika kupstorlekar. om jag varit 70 under brösten istället för 68 hade jag gått upp 1-2 kupstorlekar trots samma mått över brösten. så jag litar inte på det alls :P men man kan ju få ett ungefär vad man hamnar på :)
Tösan
Kvinna ·
26 okt, 2011
tösan: jo det kan ju stämma :) tänkte på de för ett tag sen. men nu när jag kikade så ser jag ungefär lika bred ut över ryggen som under brösten. så de utgår kanske från det.
men när jag testade göra storlekstestet på change o angav två olika underbystmått blev de helt olika kupstorlekar. om jag varit 70 under brösten istället för 68 hade jag gått upp 1-2 kupstorlekar trots samma mått över brösten. så jag litar inte på det alls :P men man kan ju få ett ungefär vad man hamnar på :)
Malin88
Kvinna ·
26 okt, 2011
jo man går ju upp i kupa när man går ner i underband. men det skiljde två kupor istället för en som de borde varit när man går upp i underband,
Littleme
Kvinna ·
26 okt, 2011
missnöjdtjej
Kvinna ·
14 feb, 2012
Hej!
Tror du att du har lust att mejla mig bilden då jag inte kan se såna bilder än? Förstår om du inte vill. Är så nyfiken å hur resultatet blir för andra. Jag vill absolut inte få stora bröst, utan bara naturliga. Max C i kupa.
Petras
Kvinna ·
01 okt, 2013
fancyface
Kvinna ·
23 jan, 2014
jag kan inte heller se =( åå trååkiiigt men dom vart säkert jääätte fiiina =)
Susie78
Kvinna ·
23 jan, 2014
Kan inte heller se :-(
flinga
Kvinna ·
23 jan, 2014
Kan inte heller se :/ funderar själv på att inte lägga in så mycket :)
fancyface
Kvinna ·
23 jan, 2014
hur blir jag silvermedlem nu daa =))))
Ophelia
Kvinna ·
23 jan, 2014
Passar dig som handen i vanten 👍. Ett bra resultat! Du gjorde helt rätt för din kropp.
Ha det bra!
Jenjen
Kvinna ·
28 feb, 2017
hope77
Kvinna ·
04 mar, 2017
Jenjen
Kvinna ·
04 mar, 2017
Följer tråden då jag också är ute efter att göra en"mindre" förstoring, vill återfå ungefär den storlek som jag hade innan barnen kom. För mig skulle det innebära att jag går från nuvarande B till C/D. Ni som har bara gått upp 1-2 cupstorlekar, har ni behövt byta klädstorlek för era tröjor och skjortor?
hope77
Kvinna ·
04 mar, 2017
Följer tråden då jag också är ute efter att göra en"mindre" förstoring, vill återfå ungefär den storlek som jag hade innan barnen kom. För mig skulle det innebära att jag går från nuvarande B till C/D. Ni som har bara gått upp 1-2 cupstorlekar, har ni behövt byta klädstorlek för era tröjor och skjortor?
Nu har jag inget svar på din fråga men jag ser det som en fullt legitim orsak till att behöva shoppa nya kläder :D
Tyvärr kan jag inte få så små bröst som jag vill ha(utan ett lyft) men jag tror det blir bra ändå.
Fick prova två implantat, 410 och 440 och de är ungefär i den storleken som brösten varit under graviditet/amning.
Kirurgen tycker att 440 kommer fylla ut bäst men att 410 kan funka.
mam2
Kvinna ·
05 mar, 2017