Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lideluxe

lideluxe

Kvinna ·

Bilder! Patrik Höijer, 3 dagar 450cc

Bröstförstoring
Är väldigt nöjd hittils och det har endast gått tre dagar. Känner mig visserligen lite överkörd i bröstkorgen men det blir bättre av att vara uppe och röra på sig.
De sitter lite högt upp som man kan se på båda bilderna. Men oavsett vad är jag glad. Trodde jag skulle känna ångest dagarna efter operationen, snarare är det tvärtom.
Har ni frågor så svarar jag gärna :)
Glad Påsk!!
12

Sortera efter

X-ray Cat

X-ray Cat

Kvinna ·

Jättefina!! Grattis :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad fina! :) Kommer bli hur snygga som helst när svullnaden försvunnit och brösten sjunkit ner lite. Grattis! 👍
Gilla
Capricot

Capricot

Kvinna ·

Kommer det någon OP-berättelse om din upplevelse? Funderar på L&E så är alltid nyfiken att höra om folks upplevelser därifrån :)
Gilla
loopi

loopi

Kvinna ·

Snyggt :))
Gilla
lideluxe

lideluxe

Kvinna ·

Jag har skrivit en operationsberättelse. Dock en rätt så kortfattad sådan. Har bara positivt att säga om L&E än sålänge :-)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Ser jättefina ut! :)
Gilla
Capricot

Capricot

Kvinna ·

lideluxe skrev:
Jag har skrivit en operationsberättelse. Dock en rätt så kortfattad sådan. Har bara positivt att säga om L&E än sålänge :-)

Ah, läst nu! Låter som om du fick ett bra mottagande både innan och efter OP? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Capricot skrev:
Kommer det någon OP-berättelse om din upplevelse? Funderar på L&E så är alltid nyfiken att höra om folks upplevelser därifrån :)
Jag gjorde min bröstförstoring där för snart ett år sedan, min operatör var Mattias Elm'er. Jag har skrivet en op.berättelse på min sida.
Gilla
Capricot

Capricot

Kvinna ·

Flowers skrev:
Capricot skrev:
Jag gjorde min bröstförstoring där för snart ett år sedan, min operatör var Mattias Elm'er. Jag har skrivet en op.berättelse på min sida.

Den har jag läst tidigare! :)

Gilla
Inga

Inga

Kvinna ·

Ser jätte fina ut! Grattis :)
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Patrik har gjort det igen! 😛 Grattis!
Gilla
lideluxe

lideluxe

Kvinna ·

Tack allihopa!

Man märker nu att det händer väldigt mkt. Idag och igår kändes det mkt lättare att ta sig upp ur sängen. Det händer saker i brösten också, kliar mer och känns annorluna, fast på ett bra sätt :) 

Lägger upp fler bilder längre fram.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem