Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Scoobiboobi

Scoobiboobi

Kvinna ·

Bilder - Ristest 400cc. Passar det till min kropp?

Bröstförstoring

Lite mer än 2 veckor kvar till lyft och förstoring. Springer runt här hemma med 400cc rispåsar i BHn. Vad tycks?

14

Sortera efter

BooBoo

BooBoo

Kvinna ·

Tycker de ser bra ut! Passa din kropp å ser naturligt ut :)
Gilla
Linda76

Linda76

Kvinna ·

Jag tycker också de ser bra & naturligt ut👍.

Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

ja det passar bra. kommer nog se naturligt ut!

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Ser jättebra ut! Tänk på att ganska mycket av dina egna bröst försvinner vid lyftet....jag räknar medvetna hälften....så kan vara ide att plussa på totalen sedan...tips bara ;) men den totala storleken är jättefin på din kropp!
Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Såg dina örebilder och om ag var u och ville à det som du ser med ristestet så skulle jag plussa på i alla fall 100cc till! Alltså inte mindre än 500cc!
Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Äsch! Jag är inte full, bara använder en DUM IPad!! Så sorry för alla ordmssar ;)
Gilla
Scoobiboobi

Scoobiboobi

Kvinna ·

Tack så mycket alla :-) Mammis- det är lugnt, jag sitter med mobilen och detta jädrans "rättstavningsprogram" är inte o leka med. Blir ju fel hela tiden! Så för att få detta resultat så borde jag ta 500cc?
Gilla
sassy

sassy

Kvinna ·

Skulle tagit 500 eller mer om jag var du :) 550 skulle bli fint!

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Efter att ha läst och kollat med ganska många som gjort lyft och förstoring så får man nog räkna med att ca 30-50% av ens egna vävnad försvinner (många kirurger påstår att så inte är fallet men dra i skinnet ovanför brösten så ser du själv, de menar att bröstkörtelvävnad inte försvinner men visuellt så försvinner massor! ) Ta reda på hur mycket egen vävnad du har ex 500 och du tycker 400 i ristestet ser bra ut = 900cc totalt du vill alltså i så fall. Då får du tänka 400+ca 250 alltså någonstans runt 650 om hälften försvinner annars lite mindre så MINST 500 skulle jag tro...beroende på hur mycket vävnad du har själv ;)
Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

Tycker också att du kan ta lite mer, kanske 500, särskilt med tanke på att en del försvinner vid lyftet. Bäst är väl att visa bilder på det tänkta slutresultatet för din kirurg så att han/hon kan säga vad du ska ha.

Gilla
Scoobiboobi

Scoobiboobi

Kvinna ·

Hur tar jag reda på hur mkt egen vävnad jag har? Jag vet ju hur jag gör för att se det men hur "mäter" jag det i cc?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ser väldigt fint ut! Men jag hade nog också tagit lite till, det kommer inte göra resultatet sämre ;)  

Gilla
Scoobiboobi

Scoobiboobi

Kvinna ·

Sen är jag rädd för att om jag sätter in för stora så kommer det bli massa häng direkt igen :-S
Gilla
sassy

sassy

Kvinna ·

Nej nej, de e ingen stor skillnad på tex 400cc och 500... var med rädd för häng m.m. la in 380cc och hade 70b innan, och ångrar att jag inte la in runt 500.. och jag väger 48kg, mini höfter. 500 hade inte blivigt bomber på mej, det hade varigt snyggare då kläder hade satt så mycket finare. nu har ja vadderade bhar för att det ska se "kvinnligt" ut..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem