Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Plattfall profilbild

Plattfall

Kvinna ·

22 feb, 2016

<Bilder> Tre veckors 400cc anatomiska bröst + ärr

Bröstförstoring

Hej tjejer, Tänkte visa hur mina bröst och är ser ut efter tre veckor. Ja, det är ju inte alltid man kan flasha brösten så här ;) Hoppas att det kan komma till nytta om det är någon som funderar på anatomiska. PS. Ena bilden är upp och ner, vägrar lägga sig rätt, ber om ursäkt för det.

19

Sortera efter

Nonnisen

Kvinna ·

22 feb, 2016

Jätte snygga!
Gilla

Tjejenelvira

Kvinna ·

22 feb, 2016

Jättefina!! Är du nöjd med storleken? Jag ska opereras på onsdag och ska lägga in motiva erganomix antingen 425 mellan profil eller 500 hög profil. Har alltid varit inne på 425. Är så rädd att det ska bli för stort/ för litet :(
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

22 feb, 2016

Tack Nonnisen! :) Tjejenevlira, tack snälla! Missförstå mig inte nu - jag är nöjd med storleken men jag skulle kunnat ha större, säg 425-450, helt klart! Men det är inget jag kommer vilka korrigera senare utan får helt enkelt nöja mig med detta, det är ju bra större än vad jag hade innan :D
Gilla

ssofiiaa

Kvinna ·

22 feb, 2016

Grymt snygga!!!
Gilla

gamerdream

Kvinna ·

22 feb, 2016

åh så fint! :D

Gilla

Tjejenelvira

Kvinna ·

22 feb, 2016

Jag förstår vad du menar, verkar vara många som skulle kunna tänka sig lite större. Jag är bara så rädd att jag lägger i för stora. Vill hellre ha lite för små isåfall. Är väldigt bred i bröstbredd, 15 cm.. Men det är sååå svårt, man lägger ju väldigt mycket pengar så man vill ju gärna bli nöjd :)
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

23 feb, 2016

ssofiiaa skrev:
Grymt snygga!!!
Tack! :D
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

23 feb, 2016

gamerdream skrev:

åh så fint! :D

Tack snälla! :)
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

23 feb, 2016

Kanonfina!!

Gilla

Cloy

Kvinna ·

23 feb, 2016

Men ååååh vad fina bröst du har plattfall! Wow!
Gilla

Stjärnfall

Kvinna ·

23 feb, 2016

Snyggt!!!:)
Gilla

idaak

Kvinna ·

23 feb, 2016

Gud så fina! Hoppas mina blir så bra :D haha. 

Gilla

Lilla80

Kvinna ·

23 feb, 2016

Jätte fina!!! Längtar till mina är helt fria från blåmärken ( och oömma för den delen)! Förstår att du är nöjd.
Gilla

lekmeddockan

Kvinna ·

23 feb, 2016

Jättesnygga!! :)
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

24 feb, 2016

Tack snälla tjejer! Jag är riktigt nöjd. De ändrar sig i storlek från dag till dag. Ena dagen är vänster bröst större, och ena det andra - tydligen så håller de på så i några månader. Träffade min kirurg igår och han var också nöjd med sitt arbete, haha! Bättre än så blir det inte sa han *skrattar* Lilla80, fick inte så mycket blåmärken, bara under brösten och det finns en liten fläck kvar. Dina ser fina ut också! Idaak, åh, tack! det tror jag med all säkerhet att de blir! :)
Gilla

idaak

Kvinna ·

24 feb, 2016

Jag tänkte bara en sak, hur har du gjort med dina ärr?? Använder du kirurgtejp och hur tejpar du?? :)) Jag tycker det känns som att tejpen liksom störs av bh:n .. 

Gilla

Tuttmamman

Kvinna ·

24 feb, 2016

Suuuperfina!!!! :D
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

24 feb, 2016

idaak skrev:

Jag tänkte bara en sak, hur har du gjort med dina ärr?? Använder du kirurgtejp och hur tejpar du?? :)) Jag tycker det känns som att tejpen liksom störs av bh:n .. 

Inga som helst problem med tejpen. Jag fick tejp från kliniken, den är 1cm bred, brun färgad så den går aldrig ner så långt så bh-n störs utav tejpen. Vet inte om det var en bra förklaring...
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

24 feb, 2016

Tack tuttmamman! :D du har också schyssta rattar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem