malin86
Kvinna ·
*Bilder* Tror ni 410cc högprofil blir bra på mig? Peter Cosmo rekomenderar.
Hej! =)
Jag har varit på konsultation hos Peter Cosmo och hade förväntat mig att han skulle säga att mellan 275cc och 350cc skulle bli bra på mig med tanke på det resultat jag önskar. Jag blev lite förvånad att han tyckte att så mycket som 410cc är lagom. Jag litar på honom och tyckte att det var väldigt fint när jag provade proteserna men önskar er åsikt. TROR NI DET BLIR STÖRRE ÄN DET SER UT MED DE PROTESER JAG HAR I BH:N PÅ BILDERNA ? =)
Jag lägger upp ett par bilder där jag har proteserna i bh:n på konsultationen =) jag är 172 lång och väger 53 kg.
Lite av det jag och Peter pratade om var:
Är det ok att bästa väninnan frågar om du förstorat brösten? JA
Vill du att man inte tittar dig i ögonen vid en konversation utan bara stirrar på brösen? NEJ
Att jag är behöver fylla ut löst skinn efter amning plus min längd gjorde att 410cc högprofil rekomenderades.
ÄR DET FÖR STORT ?? =)
Ser sjukt mycket fram emot detta men det blir inte för än i oktober då det var första tiden han hade..
Tacksam för svar =)
Sortera efter

MissM
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

malin86
Kvinna ·
tack! =)
ja, det är just det att jag tycker att det ser bra ut med proteserna men blir de verkligen så små när det är så mkt som 410? tänker som du Malin88 att de bilderna ni ser här inte motsvarar en 410cc högprofil men det borde ju Cosmo ha sett i så fall. det är iaf det jag har i bh.n där..
kikade på din blogg, WOW! sjukt fina bröst! hoppas på liknande resultat! =)

Malin88
Kvinna ·
tack! =)
ja, det är just det att jag tycker att det ser bra ut med proteserna men blir de verkligen så små när det är så mkt som 410? tänker som du Malin88 att de bilderna ni ser här inte motsvarar en 410cc högprofil men det borde ju Cosmo ha sett i så fall. det är iaf det jag har i bh.n där..
kikade på din blogg, WOW! sjukt fina bröst! hoppas på liknande resultat! =)
nedå de blir inte små :) 410 ger stora men inte för stora bröst. går lätt o dölja men också lätt o framhäva med bh. sen är det svårt o se med en liten slapp tshirt :) ser större ut sen när du har ett linne eller nåt :)
tack så mkt:)

malin86
Kvinna ·

kime
Kvinna ·
om du vill att det ska se ut som på bilderna så får du nog gå upp några cc är mitt råd..det är bara vad jag tror alltså. lycka till

malin86
Kvinna ·

Anonym användare
Ser hur fint och normalt ut som helst på dig... kommer bli jättefint. Men jag skulle också tro att 410 såg ännu mer ut. Så mindre ska du nog inte ha..
Intressant, du och jag har samma kropp.. och jag ska snart på konslutation :-)

malin86
Kvinna ·
Jag tycker att de ser jättebra ut. Absolut inte för stort.