Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lilleskutt1

Lilleskutt1

Kvinna ·

Bilder uppe på 1 månad anatomiska 255 MF

Bröstförstoring

Idag fyller mina 255 MF anatomiska 1 månad! 2 bilder (finns en till i galleriet) till er som funderar på liknande storlek och anatomiska implantat! 🙂

13

Sortera efter

Annunatariel

Annunatariel

Kvinna ·

Helt perfekta! Så konstigt att jag upplever dina 255 som större än mina 280, snacka storleksblind ☺. 

Gilla
Annunatariel

Annunatariel

Kvinna ·

Ser nu att du har mf,  jag har mm, kan ju vara det.

Gilla
Infinityy

Infinityy

Kvinna ·

Jag hade faktiskt gissat på att dedär var större än 255cc! Snacka om att dom blivit snygga på bara 1 månad 🙂

Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Annunatariel skrev:

Helt perfekta! Så konstigt att jag upplever dina 255 som större än mina 280, snacka storleksblind ☺. 

Haha jag tycker att mina 505 ser ungefär lika ut i storlek.. Då antar jag att man akn snacka om bilnd, eller? 😉

Mycket stiligt :)

Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

Ser jättefint ut - G R A T T I S ! Jag har exakt likadana implantat som du, men mina fyller snart 11 månader. Ska bli intressant och se hur de utvecklas när de mognat till sig. Ifall du kommer attt lägga ut fler bilder sen senare alltså. :)
Gilla
Lilleskutt1

Lilleskutt1

Kvinna ·

Litalo skrev:

Annunatariel skrev:

Haha jag tycker att mina 505 ser ungefär lika ut i storlek.. Då antar jag att man akn snacka om bilnd, eller?😉

Tack tack tjejer, snälla ni är! 🙂Himla konstigt de dära med hur olika storlekar uppfattas olika stora från person till person.. haha! Men tycker era också är grymt fina!!

Gilla
Lilleskutt1

Lilleskutt1

Kvinna ·

Zinya skrev:
Ser jättefint ut - G R A T T I S ! Jag har exakt likadana implantat som du, men mina fyller snart 11 månader. Ska bli intressant och se hur de utvecklas när de mognat till sig. Ifall du kommer attt lägga ut fler bilder sen senare alltså. :)

Tack!!😀Ja absolut, ska försöka få ut lite bilder i alla fall på 3, 6 månader och ett år!

Gilla
Lilleskutt1

Lilleskutt1

Kvinna ·

Infinityy skrev:

Jag hade faktiskt gissat på att dedär var större än 255cc! Snacka om att dom blivit snygga på bara 1 månad 🙂

Ja dom känns faktiskt större än vad jag trott, haha!🙂Tack så mycket!!

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jättefina!!

Gilla
Lilleskutt1

Lilleskutt1

Kvinna ·

Tack tack! :) 

Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Lilleskutt1 skrev:

Litalo skrev:

Annunatariel skrev:

Haha jag tycker att mina 505 ser ungefär lika ut i storlek.. Då antar jag att man akn snacka om bilnd, eller?😉

Tack tack tjejer, snälla ni är! 🙂Himla konstigt de dära med hur olika storlekar uppfattas olika stora från person till person.. haha! Men tycker era också är grymt fina!!

Hihi tack så jätte mycket :D

Gilla
penelope

penelope

Kvinna ·

Fiiina!!
Gilla
plattabruden

plattabruden

Kvinna ·

Bara att gratulera till ett fantastiskt resultat!! :) Hoppas själv att mina blåslagna, strutiga och svullna klumpar snart ser ut som riktiga tuttar ^^ 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem