Lilleskutt1
Kvinna ·
Bilder uppe på 1 månad anatomiska 255 MF
Idag fyller mina 255 MF anatomiska 1 månad! 2 bilder (finns en till i galleriet) till er som funderar på liknande storlek och anatomiska implantat! 🙂
Sortera efter

Annunatariel
Kvinna ·

Annunatariel
Kvinna ·
Ser nu att du har mf, jag har mm, kan ju vara det.

Infinityy
Kvinna ·
Jag hade faktiskt gissat på att dedär var större än 255cc! Snacka om att dom blivit snygga på bara 1 månad 🙂

Litalo
Kvinna ·
Helt perfekta! Så konstigt att jag upplever dina 255 som större än mina 280, snacka storleksblind ☺.
Haha jag tycker att mina 505 ser ungefär lika ut i storlek.. Då antar jag att man akn snacka om bilnd, eller? 😉
Mycket stiligt :)

Zinya
Kvinna ·

Lilleskutt1
Kvinna ·
Helt perfekta! Så konstigt att jag upplever dina 255 som större än mina 280, snacka storleksblind ☺.
Haha jag tycker att mina 505 ser ungefär lika ut i storlek.. Då antar jag att man akn snacka om bilnd, eller?😉
Tack tack tjejer, snälla ni är! 🙂Himla konstigt de dära med hur olika storlekar uppfattas olika stora från person till person.. haha! Men tycker era också är grymt fina!!

Lilleskutt1
Kvinna ·
Tack!!😀Ja absolut, ska försöka få ut lite bilder i alla fall på 3, 6 månader och ett år!

Lilleskutt1
Kvinna ·
Jag hade faktiskt gissat på att dedär var större än 255cc! Snacka om att dom blivit snygga på bara 1 månad 🙂
Ja dom känns faktiskt större än vad jag trott, haha!🙂Tack så mycket!!

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättefina!!

Lilleskutt1
Kvinna ·
Tack tack! :)

Litalo
Kvinna ·
Haha jag tycker att mina 505 ser ungefär lika ut i storlek.. Då antar jag att man akn snacka om bilnd, eller?😉
Tack tack tjejer, snälla ni är! 🙂Himla konstigt de dära med hur olika storlekar uppfattas olika stora från person till person.. haha! Men tycker era också är grymt fina!!
Hihi tack så jätte mycket :D

penelope
Kvinna ·

plattabruden
Kvinna ·
Bara att gratulera till ett fantastiskt resultat!! :) Hoppas själv att mina blåslagna, strutiga och svullna klumpar snart ser ut som riktiga tuttar ^^