Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cagi00 profilbild

Cagi00

Kvinna ·

08 apr, 2014

*Bilder* Utveckling dag 1 --> 5 månader Mentor 350cc HP

Bröstförstoring

Hej tjejer

Nu har jag hängt här på forumet ett tag och tänkte delge er hur utvecklingen har gått framåt efter min bröstoperation, från dag 1 till 5 månader.

Hela resan har varit turbulent, ena dagen jätteglad för att nästa dag deppa och ångra storleksval/placering osv..

Ni som hängt med ett tag vet att jag varit missnöjd över avsaknad av klyfta men en schysst bh fixar det lätt, och jag hade inte anatomiska möjligheter att få det heller..

Idag är mina vänner 8 månader gamla och jag trivs oerhört bra med dem, tycker att jag valde helt rätt storlek till min kropp, kan dölja dem enkelt eller framhäva dem :)

Sen måste jag bara avsluta tråden med att det här forumet är toppen, speciellt ni tjejer med era kloka råd och tankar, en stor kram till er alla 👍

6

Sortera efter

Pygme

Kvinna ·

08 apr, 2014

Jag tycker du ska vara så himla supernöjd.. Snygg som sjutton är du! Kul med utvecklingstråd också.. Man ser verkligen vilken skillnad det är från första tiden och efter några månader..
Gilla

Godispluttan

Kvinna ·

08 apr, 2014

Kul att du lägger ut utvecklingen! Jättefina bröst! Själv sitter jag med 4 dagar gamla 460 cc hp runda, och funderar över om jag gjort för små.. Vet att det tar några månader innan de fått sin egentliga form, men tycker du dina endast ändrat form eller även blivit större/mindre med tiden? :) Hoppas ju på att mina ska ploppa ut och ta form snart, och att jag inte valt fel storlek.

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 apr, 2014

Förstår att du är så himla nöjd tycker dom e grymt snygga kramar
Gilla

Cagi00

Kvinna ·

08 apr, 2014

Godispluttan skrev:

Kul att du lägger ut utvecklingen! Jättefina bröst! Själv sitter jag med 4 dagar gamla 460 cc hp runda, och funderar över om jag gjort för små.. Vet att det tar några månader innan de fått sin egentliga form, men tycker du dina endast ändrat form eller även blivit större/mindre med tiden? :) Hoppas ju på att mina ska ploppa ut och ta form snart, och att jag inte valt fel storlek.

Jag tyckte nog de blev större faktiskt..mina bröstmuskler var grymt spända över implantaten de första veckorna och när muskeln väl slappnade av så upplevde jag dem större :)

Gilla

Cagi00

Kvinna ·

08 apr, 2014

Pygme skrev:
Jag tycker du ska vara så himla supernöjd.. Snygg som sjutton är du! Kul med utvecklingstråd också.. Man ser verkligen vilken skillnad det är från första tiden och efter några månader..

Vonkan skrev:
Förstår att du är så himla nöjd tycker dom e grymt snygga kramar

Tack tjejer :)

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 apr, 2014

De va så lite så :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem