Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Liiina profilbild

Liiina

Kvinna ·

16 nov, 2012

Bilder400cc efter barn!

Bröstförstoring

Nu har det gått 2 år sen jag opade mig. Foetfarande sjukt nöjd med resultatet. Det har även gått 1 år sen jag födde barn. Jag har inte ammat för er som undrar. Lång historia kort så kom sonen 2 mån för tidigt, sondmatades och jag fick en förlossningsdepression. Allt har gått jättebra och mår hur bra som helst! Berättar för jag inte vill ta en diskussion om amning när inlägget handlar om brösten. Hoppas ni försår, PMa mig gärna isf.  Jag älskar mina bröst! Det bästa som händ denna kropp! (förutom sonen då 😉) Kram på er alla tuttlisor!

Sortera efter

Chicababe profilbild

Chicababe

Kvinna ·

16 nov, 2012

Wow! De ser jättevackert naturliga ut! : ) Hur många kup storlekar gick du upp under graviditeten?

0 Gilla

Sep profilbild

Sep

Kvinna ·

16 nov, 2012

Ser ju jättebra ut! Har själv två barn och kommer nog i framtiden skaffa ett till och om jag kan så kommer jag amma det barnet också, spännande att se hur mina bröst kommer se ut efter.

0 Gilla

Liiina profilbild

Liiina

Kvinna ·

16 nov, 2012

Chicababe skrev:
Wow! De ser jättevackert naturliga ut! : ) Hur många kup storlekar gick du upp under graviditeten?
Tack! Gick nog upp en storlek ungefär. Fullt trillräckligt! Så jag har kunnat ha samma bh:ar som när jag inte /var/är gravid

0 Gilla

Liiina profilbild

Liiina

Kvinna ·

16 nov, 2012

Sep skrev:
Ser ju jättebra ut! Har själv två barn och kommer nog i framtiden skaffa ett till och om jag kan så kommer jag amma det barnet också, spännande att se hur mina bröst kommer se ut efter.
Tack! Jag ser det såhär; kommer det fler barn och brösten förändras för mycket så gör jag bara om dom. Värt all smärta i världen!

0 Gilla

GoldenHeart profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

16 nov, 2012

Ser superfint ut! 

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem