Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
leimonen

leimonen

Kvinna ·

Blir 300 cc för stort?

Bröstförstoring

Har precis mailat min kirurg då jag inte riktigt mindes vad vi kom fram till för storlek på konsultationen, hade för mig att det var 225 cc och har varit helt inställd på det, har bara kollat på bilder på 225 cc och tyckte det skulle bli lagom, men tydligen så mindes jag fel och implantaten jag hade provat var 300cc mentor hög profil. Jag är i princip helt platt nu och väger runt 42 kg, vad tycker ni? Ska jag köra på 300 eller 225? Ska även tillägga att jag ska ha bakom muskeln

22

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag hade typ 165-170 i eget cc och ska lägga in 325hp.. Kommer få D+ eller E i bh storlek. Visuellt så kommer dom se mindre ut än detta.. Kanske stor C/ liten D eller nått.. Jag är rädd stt man kommer vänja sig å att brösten blir sklt små: för prövade 275mp+ men tror det blir förlite sen
Gilla
emm5

emm5

Kvinna ·

Bra att du ska prata med kirurgen igen, och gå dit och prova ut igen! Det gjorde jag för jag var osäker, var först inne på 250cc men valde till slut 300 vilket var det största jag kunde tänka mig 🙂 Är jätteglad att jag gick upp till den storleken! Resultatet ser naturligt ut, men då är jag 174 cm lång och väger 70 kg!? Så vad som är "naturligt" handlar om dina proportioner och skillnaden mellan före/efter på just dig 😉 Jag har väldigt breda höfter och smal överkropp, men 300 fyllde ut överkroppen tillräckligt tycker jag.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem