Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Blir 350-400cc gigantiskt om man redan har en C kupa? Hjälp!

Bröstförstoring

Jag är absolut nybörjare och har ingen erfarenhet! Har läst och kollat runt på bilder, info och tips, och börjar snart bli snurrig. Skulle vilja få lite tips och synpunkter från er som själv gått igen en Op och som har lite egen erfarenhet. Ska snart på konsulation men vill ha lite "kött på benen". Haha. Jag väger 55 kg och är 163 cm och har nu en C kupa. Har funderat och tror att jag ska lägga in någonstans mellan 350-400. Blir de gigantiskt stort? Hjälp!

19

Sortera efter

Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

varför kolla du inte bilderna som finns här?

du får ju lägga på typ 300cc efen vävnad om du har C för 100cc är typ en strl. Sen beror det mycket på vilken projektion du vill ha med.

Sen avgör du sj och gör ristestet innan du bestämmer dig.

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Ja, det kommer bli stora bröst om du lägger in 350-400cc, räkna mé en dubbel ökning. Men om det blir lagom enligt dig själv är en helt annan sak. Har du provat ristestet?

Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Kolla min bild och tänk på att brösten bara är en dag. Dom kommer alltså att växa och hänga till sig med tiden. Och Dom ser mindre ut på bild än irl.
Gilla
Tösan

Tösan

Kvinna ·