Lillapyret82
Kvinna ·
Blir 355 HP STORT?
Hej tjejer! Ni som har 350-355 cc blev det mega stort på er? Jag är ganska nätt i kroppen, 163 cm lång, 52 kg. På konsultationen kändes det rätt direkt men hade dom inte på mig speciellt länge. Nu börjar jag bli nojjig att jag kommer bli ett par vandrande bröst :/
Sortera efter

NewBs15
Kvinna ·

Äpplet93
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Lillapyret82
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Lillapyret82
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Wench
Kvinna ·
Åh, jag är helt i samma tankar. Ena dagen är jag övertygad om max 300, nästa dag tänker jag att det blir världens slöseri att göra en ordentlig operation och ändå se "likadan ut" som jag gör med de stora inlägg som jag har i bh:n varje dag...

NewBs15
Kvinna ·

Smulans81
Kvinna ·

KimLand99
Kvinna ·

Tuttfräs
Kvinna ·

Spanarn
Kvinna ·
Här är en till med samma tankar. Ska lägga in motiva 360cc demi hos Tuve i november. Drömmer mardrömmar om att jag får megatuttar som jag inte kan med att visa i bikini. Hahaha. Huvudet snurrar. Som många andra sagt tidigare, vissa har ganska små fina bröst medan andra får bomber med denna stl. Jag är i stort sett platt innan så tänker att de bör va till min fördel.

Smulans81
Kvinna ·

Wench
Kvinna ·

NewBs15
Kvinna ·
Här är en till med samma tankar. Ska lägga in motiva 360cc demi hos Tuve i november. Drömmer mardrömmar om att jag får megatuttar som jag inte kan med att visa i bikini. Hahaha. Huvudet snurrar. Som många andra sagt tidigare, vissa har ganska små fina bröst medan andra får bomber med denna stl. Jag är i stort sett platt innan så tänker att de bör va till min fördel.

NewBs15
Kvinna ·

Lillapyret82
Kvinna ·