Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lillapyret82

Lillapyret82

Kvinna ·

Blir 355 HP STORT?

Bröstförstoring

Hej tjejer! Ni som har 350-355 cc blev det mega stort på er? Jag är ganska nätt i kroppen, 163 cm lång, 52 kg. På konsultationen kändes det rätt direkt men hade dom inte på mig speciellt länge. Nu börjar jag bli nojjig att jag kommer bli ett par vandrande bröst :/

19

Sortera efter

NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Vilket fabrikat och modell på implantatet? Jag har nya Motiva ergonomix MP/LP och de är def inte stora på mig. Projektionen jag har är 3,1 cm. Bredd 13.
Gilla
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

Svag, nej :) blir inte så stort som man tror :)
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Blir inte för stort. Lovar !
Gilla
Lillapyret82

Lillapyret82

Kvinna ·

Gud vad skönt att höra! Implantaten jag ska ha är motivation ergonomox HP. Bredden är ynka 11,5. Projektionen 4,7. Tror ni dom går att dölja i kläder om man vill?
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Det kan du. Mina är 11,1 breda o 4,5 projektion . Lätt att dölja !!!!!!!
Gilla
Lillapyret82

Lillapyret82

Kvinna ·

Tuttlös 2014 skrev:
Det kan du. Mina är 11,1 breda o 4,5 projektion . Lätt att dölja !!!!!!![/ Nu känns allt lugnt o bra igen. Tack ska ni ha :) Är du nöjd med ditt resultat Tuttlös? Ser att du gjort hos samma kirurg som jag ska till :)
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Jag är nöjd men vill ha mer volym upptill så jag ska byta till större /
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Lillapyret82 skrev:
Tuttlös 2014 skrev:
Det kan du. Mina är 11,1 breda o 4,5 projektion . Lätt att dölja !!!!!!![/ Nu känns allt lugnt o bra igen. Tack ska ni ha :) Är du nöjd med ditt resultat Tuttlös? Ser att du gjort hos samma kirurg som jag ska till :)[/quot. Är nöjd med OP men tyckte inte att jag fick den volym jag önskade upptill så jag ska byta till större
Gilla
Wench

Wench

Kvinna ·

Åh, jag är helt i samma tankar. Ena dagen är jag övertygad om max 300, nästa dag tänker jag att det blir världens slöseri att göra en ordentlig operation och ändå se "likadan ut" som jag gör med de stora inlägg som jag har i bh:n varje dag...

Det svåra är ju att jag inte vill att det ska vara övertydligt när jag är på jobbet, men gärna vill känna att jag har stora snygga bröst när jag (eller någon annan snarare...) klär av mig. Det är ju typiskt att det är lättare att fylla ut i kläder än tvärt om! Ni som har lagt i runt 350 cc, hur uppenbart upplever ni att det är?
Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Gjort 360. Mini (moderate profile). Inte alls uppenbart utan vadderad BH etc :)
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Ingen kommer se det med kläder på! Det blir inte stort och du kommer se ut ungefär som med vadderad bh.
Gilla
KimLand99

KimLand99

Kvinna ·

Inte alls stort, det kommer knappt synas med kläder om du inte verkligen framhäver de. Har du funderat på att gå upp i projektion ytterligare utan att öka bredden?
Gilla
Tuttfräs

Tuttfräs

Kvinna ·

Jag har 370cc MX, projektion på 6. Tycker dom är helt perfekta :)
Gilla
Spanarn

Spanarn

Kvinna ·

Här är en till med samma tankar. Ska lägga in motiva 360cc demi hos Tuve i november. Drömmer mardrömmar om att jag får megatuttar som jag inte kan med att visa i bikini. Hahaha. Huvudet snurrar. Som många andra sagt tidigare, vissa har ganska små fina bröst medan andra får bomber med denna stl. Jag är i stort sett platt innan så tänker att de bör va till min fördel. 

Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Så kände jag också! Tänk om de blir jättestor och sticker ut en massa... Sen blev det inte mkt alls. Jag ser ut som innan men kläder på och de syns inte i bikini. Tänk på att alla bröst ser stora ut i närbild. Titta på Ak:s hemsida så får du den verkliga bilden av 300-400 cc- bröst. Man ser knappt skillnad på före och efter.
Gilla
Wench

Wench

Kvinna ·

NewBs15 skrev:
Tack för svar! Hade du mycket egen vävnad, om det är ok att jag frågar?
Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Spanarn skrev:

Här är en till med samma tankar. Ska lägga in motiva 360cc demi hos Tuve i november. Drömmer mardrömmar om att jag får megatuttar som jag inte kan med att visa i bikini. Hahaha. Huvudet snurrar. Som många andra sagt tidigare, vissa har ganska små fina bröst medan andra får bomber med denna stl. Jag är i stort sett platt innan så tänker att de bör va till min fördel. 

Jag har Ergonomix 360 ml i Mini. Se bild i mitt galleri.
Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Wench skrev:
NewBs15 skrev:
Tack för svar! Hade du mycket egen vävnad, om det är ok att jag frågar?
Hade väldigt lite i egen vävnad! A-kupa en vecka i månaden, de andra tre en halv :)
Gilla
Lillapyret82

Lillapyret82

Kvinna ·

Var hos Tuve Mårtensson på konsultation. Sa att jag inte vill ha ett "vulgärt" resultat utan proportionerligt till min kropp, typ som jag var född med bra gener. Tyckte han lyssnade och förstod vad jag menade. Men sen när man kollar här på forumets bilder ger en o samma storlek helt olika resultat.. Lätt att bli osäker då. Efter att jag läst era fina kommentarer stillade det sinnet o känner mig trygg med Tuve , det kommer säkert bli hur bra som helst. Tack tjejer ni är guld värda!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem