lillamig
Kvinna ·
Blir 400 stort på mig?
Jag ska på besök hos kirurgen imorgon för att diskutera min operation. Då jag behöver placeringsbyte vill jag även gå upp i storlek på implantaten för att få bättre utfyllnad. Tror ni ca 400 blir för stort och bystigt på mig? Jag är 45 kg på 155 cm. Ca 68 cm under bysten Drar idag 65E med de implantat jag har nu.
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
Gilla

Tess
Kvinna ·
Du är snäppet mindre än mig och jag har 425 och känner mig jätte bystig. Men jag tycker verkligen inte det är fint när det enda man ser är två par bröst. Jag tror 400cc på dig kommer bli stort :) Men som sagt alla har vi ju olika "bilder" i huvudet på vad som är stort.
Gilla

lillamig
Kvinna ·
De jag har nu fyller inte ut mina ursprungsbröst då jag hade en del häng. Vill få bättre volym så undermuskelhänget lyfts upp. Tänkte mig att 400 skulle räcka då. Jag är inte ute efter synbart större, utan snarare bättre form på mina bröst.
Gilla
tror inte det blir förstort. men längd slukar cc så du behöver inte så mkt för det ska se stort ut.
men det beror på vad du är ute efter. du kommer nog inte få en synbar skillnad från vad du har idag. så om du ska betala för implantaten är de onödigt o betala för 400cc. du bör gå upp 150-200cc för att få en synbar skillnad annars hade jag haft kvar samma storlek