Vickevire5
Kvinna ·
Blir 400cc hp stort!?
Hej alla! Har bokad op om ca 1 månad. Lyft och förstoring. Jag hade konsultation igår och provade olika implantat. Den på 300 eller 350 (vet inte vilket det va) kändes lite för lite. Den på 400 kändes lite för stor. Han sa att vi ska köra på 400 hög profil och att lite försvinner inuti. Jag vill absolut inte ha för små men vill absolut inte ha två stora bollar som är i vägen! Har gjort test hemma med 4dl i. Det känns ju lite stort men är ju svårt att veta hur det blir förrän efteråt när det då "försvinner" lite. Vågar jag köra på 400cc och lita på kirurgen att det inte blir för stort? Jag är ca 163 lång och väger 52 kg. Vad tror ni!? :) På bilder man tittar på är det verkligen jätte olika! Även om det är 400 i alla så kan det se jätte stort ut på vissa bilder och jätte små på vissa. Hur kommer det sig?
Sortera efter

Asirnas
Kvinna ·

Vickevire5
Kvinna ·

Blondabelles
Kvinna ·
Det är såklart många faktorer som spelar in, längd, kroppsform, hur bred bröstkorg du har osv.. Men har kirurgen sagt att 400 inte blir stort på dig kan du nog lita på det :) Sen beror det ju också på hur mycket egen vävnad man har. Jag ska lägga in 450 cc och är ute efter stora bröst men inte för stora. Det ska vara på gränsen till för stort, men jag har en väldigt nätt bröstkorg så då tyckte min kirurg att 450 skulle bli bra. Du kan se hur mina bröst ser ut idag på min sida, har en del egen vävnad så räknar med att det ska se ganska stort ut iallafall! Vilken profil ska du ha? Hp eller mp?

rocana
Kvinna ·
Jag har 400 cc hp gjort på citadell! Ligger uppe 1v-bilder på profilen :) där kan du se lite kroppsform/byggnad vs storlek. Är 170 väger 56 kg typ!

Lollsan
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Det är såklart många faktorer som spelar in, längd, kroppsform, hur bred bröstkorg du har osv.. Men har kirurgen sagt att 400 inte blir stort på dig kan du nog lita på det :) Sen beror det ju också på hur mycket egen vävnad man har. Jag ska lägga in 450 cc och är ute efter stora bröst men inte för stora. Det ska vara på gränsen till för stort, men jag har en väldigt nätt bröstkorg så då tyckte min kirurg att 450 skulle bli bra. Du kan se hur mina bröst ser ut idag på min sida, har en del egen vävnad så räknar med att det ska se ganska stort ut iallafall! Vilken profil ska du ha? Hp eller mp?
Vi har något liknande öfutsättningar bara att du är något (typ 10 cm) längre än mig :P Kanske har något mer kuror än dig. Men annars rätt liknande :)

Vickevire5
Kvinna ·

Vickevire5
Kvinna ·

Vickevire5
Kvinna ·
Om det blir för stort eller inte beror också på vilken kroppsform du har. Lagt in 375 cc HP.
T.ex. jag på konsultationern. Kirurgen sa inte vilken cc jag hade när vi provade implantat. Hde först MP och på min kropp blev dte alldeles för platt. Så vi la i HP vilket såg mycket naturligare ut på min timglas formade kropp.
Om du nu förstår hur jag menar?
Vad kände bekvämast för dig?