Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
Blir 450cc för stort på mig?!
Ja bara måste få gnälla av mig här känner jag.
Är ju lite inne på en andra operation och lägga i mer. Pratade med sköterskan på kliniken (skulle kolla priser o så) o så hamnade vi på implantat och så sa jag att jag var intresserad av 450 ungefär. Men hon tyckte det lät lite väl stort till min lilla kropp.
Kan säga att jag blev måttligt road. Sen orkade jag inte med henne lägre, utan den diskussionen får jag ta med kirurgen tänkte jag.
Så, vad tycker ni töser?
Hade det sett bra ut med 450 på mig? Måtten ser ni i min signatur.
Kan tillägga att jag har en visuell stor b-kupa nu.
Mindre vill jag inte lägga in, med tanke på att jag får ju gå upp 150-200cc för att det ens ska vara lönt liksom.
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
Ja alltså så känner ju jag med. Sköterskan bara.. men 390 hade kunnat vara lagom kanske.. GGGGAAAAAH, tänkte jag.
Får man lov o fråga hur pass smal hon är som har 450? använder hon 65/70/75 i bh? kanske svårt för dig att veta? ;P

Anonym användare
25 mar, 2011
Ja det man brukar ju säga att man bör öka iaf 200cc för att få en märkbar skillnad,jag ökade mina 280cc till 550cc och det är ingen chockartad ökning rent utseendemässigt på mig iaf!De ser rätt stora ut utan kläder men i påklätt tillstånd är de inte lika uppseendeväckande😎
Jag är 155cm kort och ca 45kg tung🙂

funny
Kvinna ·
25 mar, 2011

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
hon är 65 under brösten. hon är mindre än mig. tror hon hade 70F, 70G men ska egentligen ha 65 i underband men de är svårare o hitta. så jag har rätt tur med bh, 70E brukar va de största på många ställen, närde blir 70F blir de genast mkt svårare

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
haha 390cc hade inte gett dig så mkt skillnad :) fast jag ahde velat ha 485 men de ahde heller knappt gett nån skillnad på mig, så tycker du ska köra på 450-500 cc ;)

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
Lill-fia o Fanny: Måste in o kolla era bilder sen! Ja du Lill-fia är ju mindre än mig.. men nu är det väl hur mycket kirurgen kan pressa in på min smala bröstkorg :/
Malin88: Åh så hon är såpass smal! Ja alltså.. jag är sugen på 500 ;) haha.. men skillnaden mellan 450-500 e ju ingenting egentligen :P

Anonym användare
25 mar, 2011
500 blir ju 450 om du legger under muskeln...

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
hehe ne 50cc är ingen skillnad, tycker du ska utgå från vilken profil du får ha och vilka mått implantaten har :) de är nog de som är viktigast än själva cc :) jag vill ha drygt 500cc, men 485 cc och 530cc har samma put men 530 är lite bredare, så av de ahde jag valt 485 trots jag vill ha mer cc. så kika på måtten :) vill du har mer put? då är de bäst o gå upp mkt i profil :)
jag tycker inte hon har stora bomber heller, de är större än mina då hon är kortare än mig o har lite mer cc, men tycker hon bär upp de snyggt.

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
500 blir ju 450 om du legger under muskeln...
Ja men precis. Alltså jag testade att göra ristestet. men det känns inte ett dugg säkert när man redan har silikon. knöligt o jävligt. så tycker det är svårt att kolla.. men kanske få testa igen ;)

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
mm jag vet, är jättesvårt o fördela riste när man redan har ett par silikonbröst :P men du kan ju försöka så de blir hyffsat jämnt så du kan känna på hur de känns med större bröst. jag fick till det bäst i en bh

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
hehe ne 50cc är ingen skillnad, tycker du ska utgå från vilken profil du får ha och vilka mått implantaten har :) de är nog de som är viktigast än själva cc :) jag vill ha drygt 500cc, men 485 cc och 530cc har samma put men 530 är lite bredare, så av de ahde jag valt 485 trots jag vill ha mer cc. så kika på måtten :) vill du har mer put? då är de bäst o gå upp mkt i profil :)
jag tycker inte hon har stora bomber heller, de är större än mina då hon är kortare än mig o har lite mer cc, men tycker hon bär upp de snyggt.
Jag har kikat lite på deras implantat o det verkar som att de kör med Mentor nu efter att PIP förbjöds.
Får kanske tom gå upp i ultra hög profil också, gör mig ingenting då jag tycker om put. Allt jag inte har nu :/
Ja jag får in o titta på måtten, men det dumma är att jag har ingen aning om min bröstbredd. O har letat på nätet som en idiot efter PIPs mått, men dom hittar man tydligen inte längre. Annars hade jag kunnat titta på vad mina implantat ligger på.
Vad kul :) hon är inte medlem här? ^^

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
mm jag vet, är jättesvårt o fördela riste när man redan har ett par silikonbröst :P men du kan ju försöka så de blir hyffsat jämnt så du kan känna på hur de känns med större bröst. jag fick till det bäst i en bh
ja för i en sporttop e de kört haha. men då i en vanlig ovadderad bh alltså... får på o prova imon då :P

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
får du nya implantat gratis då när du har pip?
dumt de inte finns nån tabell, du kan ju försöka mäta dom rakt över som man gör innan op. annars så kanske din kirurg har måtten.
ne hon är inte medlem här :/ vi träffades på citadellkliniken, hon opererades samma dag som mig men av peter :) va rätt kul.

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
Åh nä, dom är ju inte sönder. Så detta kalaset får jag betala 30 laxar för. Skitsamma. Jag SKA ha större! :P
men eller hur.. ja det kanske man kunde göra. så man har lite koll iaf.
haha jaha, där ser man :) alltid kul o träffa nytt folk ;)

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
ja de är mkt pengar, men när man väl bestämt sig för större går de inte backa ur ;) men de blir ju ändå ett bra pris då de är efter 1 år! bättre än 40 000! :)

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
går de fort för dig o spara ihop 30 000 eller känner du de är mkt pengar? jag känner 24000 är mkt för bara större när man redan gjort en op, men man vill ju va nöjd också :S

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
ja dom var schyssta faktiskt :)
Nej eller hur, när man väl bestämt sig så går de inte att backa ur ;) ang dina bröst, så tycker jag du ska fixa dom. Lätt. Du kommer gå o störa dig på det i evigheter annars.
Om jag hade varit dig så hade jag gjort det, tänk ändå på att jag måste betala ännu mer än dig :/
störde mig på det o tyckte min klinik också kunde sänka mer ;)

Sjörövare
Kvinna ·
25 mar, 2011
går de fort för dig o spara ihop 30 000 eller känner du de är mkt pengar? jag känner 24000 är mkt för bara större när man redan gjort en op, men man vill ju va nöjd också :S
Alltså du, 30 000 är mycket pengar. Det är det. På något jag redan gjort en gång.
Jag pallar aldrig spara ihop så mycket, vi har precis flyttat också och håller på att renovera. Så jag tar ett lån, går snabbt att betala av ju.

Malin88
Kvinna ·
25 mar, 2011
är det jag är rädd för, o alltid känna detta missnöjet. det är inte så härligt o handla bhar o bikinis som jag hopapdes, de är mkt roligare nu men mkt mera press på o hitta nåt som gör de större hela tiden.
ja de va shysst av dom :) vi kan säga 30 000 är en jäkligt bra resa utomlands i några veckor, men de blir ju bara minnen, brösten sitter alltid där var du än går o de ger än mer glädje än en resa tex :) OM de inte blir katastrof! men de får vi hoppas de inte blir, fast om man reser kan ju ett plan störta så ALLT är en risk :)
de blir nog stort men inte för stort, enligt mig som gilalr lite större bröst :P känner en som la i 450cc o är 160 o väldigt liten av sig, de är jättesnygga!
tycker heller inte de är nån mening o ta mindre, om du vill se en skillnad bör du nog lägga i runt 450cc minst