Haly
Kvinna ·
09 mar, 2015
Blir 500cc för stort?
BröstförstoringHej på er!
Jag har varit på konsultation förra veckan och fick pröva olika storlekar på implantat. De jag fastnade mest för var Mentor 500cc HP.
Men nu funderar jag på om det kanske blir för stort?
Jag vill ju ha "normala" men ändå stora bröst om ni förstår vad jag menar ;)
Jag är 174 cm lång och väger kring 72 kilo.
Har i nuläget storlek 75B.
Vad har ni andra för erfarenheter?
Ni med ungefär samma mått som mig, vad valde ni och varför?
Tack för all hjälp!
Sortera efter
Saendra
Kvinna ·
09 mar, 2015
Wonderwoman
Kvinna ·
09 mar, 2015
Haly
Kvinna ·
09 mar, 2015
Mätte nu runt bröstkorgen under brösten och har 83 cm. Vet inte om det är stort eller inte :P Men jag är nog mer bred än smal ;)
Missjag
Kvinna ·
09 mar, 2015
Lovebigboobs
Kvinna ·
09 mar, 2015
Tror inte heller det kommer bli för stort. Många stirrar sig blinda på hur mycket cc (har själv gjort det) men i och med att man testat på konsultation och verkligen sett att det inte blir för stort och att det känns bra som du skrev så tror jag bara du kommer ångra dig om du tar mindre. Jag tycker 450cc låter mycket och när jag berättat för mina vänner så har dom typ blivit chockade men på bild med implantaten i så ser det helt perfekt ut så får nog mer lita på det :D
Lumiess
Kvinna ·
09 mar, 2015
Nina
Kvinna ·
09 mar, 2015
emmakk
Kvinna ·
09 mar, 2015
Haly
Kvinna ·
10 mar, 2015
Nina
Kvinna ·
10 mar, 2015
Haly
Kvinna ·
10 mar, 2015
Nu är operationstiden bokad iallafall, den 28 april händer det! :D
Ska tillbaka på konsultation igen den 1 april också. Känns jätte bra att få komma dit en sväng till och känna efter.
Elita
Kvinna ·
10 mar, 2015
Tror inte heller det kommer bli för stort. Många stirrar sig blinda på hur mycket cc (har själv gjort det) men i och med att man testat på konsultation och verkligen sett att det inte blir för stort och att det känns bra som du skrev så tror jag bara du kommer ångra dig om du tar mindre. Jag tycker 450cc låter mycket och när jag berättat för mina vänner så har dom typ blivit chockade men på bild med implantaten i så ser det helt perfekt ut så får nog mer lita på det :D
Vad hamnade du på för storlek? jag ska lägga in 425.. :)
Elita
Kvinna ·
10 mar, 2015
Ska tillbaka på konsultation igen den 1 april också. Känns jätte bra att få komma dit en sväng till och känna efter.
Kul :D får mina den 22 april ;D
Haly
Kvinna ·
10 mar, 2015
Spännande! :D
Vart ska du göra det?
Elita
Kvinna ·
11 mar, 2015
På polarkliniken I umeå! :) Dom verkar bra :)Vart ska du göra det?
Lovebigboobs
Kvinna ·
11 mar, 2015
Elita
Kvinna ·
11 mar, 2015
Scorpio_
Kvinna ·
11 mar, 2015
Jag tror inte det blir förstort utan snarare som du beskriver..."normala men ändå stora".
Gör inte misstaget som så många andra att fega ur och välja lite mindre...;) man blir storleksblind snabbt.
Är nu edo för en andra op själv och ska minst öka till 500cc från mina nu 380cc. Jag är 163 cm lång och väger 60 kg.
Haly
Kvinna ·
11 mar, 2015
På polarkliniken I umeå! :) Dom verkar bra :)
Vart ska du göra det?
Jag ska göra på din plastikkirurg i Umeå :)
Fick väldigt bra förtroende för kirurgen där.
Haly
Kvinna ·
11 mar, 2015
Jag tror inte det blir förstort utan snarare som du beskriver..."normala men ändå stora".
Gör inte misstaget som så många andra att fega ur och välja lite mindre...;) man blir storleksblind snabbt.
Är nu edo för en andra op själv och ska minst öka till 500cc från mina nu 380cc. Jag är 163 cm lång och väger 60 kg.
Ja det verkar vara ganska vanligt att många väljer det mindre alternativet och sedan ångrar sig :P
Hur valde/tänkte du första operationen? Vad har förändrats nu?
Det är visserligen olika från person till person, vad man har för kroppstyp. men tror absolut inte att 500 blir stort på dig när du är så pass lång :)