Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
chili_85

chili_85

Kvinna ·

blir 520cc allergans soft touch hög profil stora bröst

Bröstförstoring

jag är 160 cm lång väger 56 kg jag är ute efter lagom stora bröst högt uppsatta bröst o runda o fasta

bröst har 75a i behå nu kommer 520cc bli stort jag vill hellre ha förstort än för lite sen vellar jag på om jag ska ha högprofil eller ultra hur mycket skillnad är det på dom

5

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Det kommer bli ganska stora bröst, jag har lagt 545 cc allergan högprofil och hade 75A innan. Nu är jag ny opererad men dem ska sluta på en D kupa säger min kirurg :)
Gilla
chili_85

chili_85

Kvinna ·

okej ja det e vad jag tänkt men hur lång är du?

Gilla
Piggelin

Piggelin

Kvinna ·

Jag har exakt dessa implantat iUHPoch är oerhört nöjd och belåten.Tror du kommer bli väldigt nöjd med 520cc Allergan soft touch.

Rekommenderar din kirurg UHP eller HP? Själv mailade jag min kirurg bilder på drömbröstoch han rekommenderade då UHPför min del. Jag kanske bör tillägga att jag var ute efter runda och inte droppformade bröst.Alla har vi olika genetiska förutsättningar och mitt resultat ärdefinitivt naturligt med skidbacke ochmindre bollaktig form upptill.

Ska du lägga bakom eller framför?

Gilla
chili_85

chili_85

Kvinna ·

jag ska lägga bakom det var jag som sa jag ville ha hp jag är med ute efter runda bröst
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag är 167 cm lång. Jag tänkte först välja 380cc men ändrade mig snabbt då jag förväntade mig åtminstone en C-D kupa efter op. Hade jag valt mindre än 545cc hade jag blivit besviken då jag faktiskt vill att det ska synas att jag har skaffat bröst nu!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem