Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Henia profilbild

Henia

Kvinna ·

22 okt, 2015

Blir 600cc för stort (bilder)

Bröstförstoring

Va tror ni, blir 600cc för stort på mig? Ska göra lyft och byta ut implantaten från 375 till 600. Va tror ni? Blir de mkt större? Är 9år sen förra op och har ammat därav ny om med lyft. Skall även göra bukplastik framöver :-)

13

Sortera efter

Anonym användare

22 okt, 2015

Det tror jag inte. Jag har liknande vikt som dig och implantat i 600cc klassen. Du kan kolla mina bilder. Tycker inte brösten är för stora :)

Gilla

Sylvanas

Kvinna ·

22 okt, 2015

Hur lång är du? 

Jag är 170cm och väger 60kg. Jag hade även än "väldigt bred bröstkorg" enligt min kirurg. Jag har 550cc & 625cc Motiva! Du kan kolla bilder på min sida för att se hur det blev :) Jag skulle påstå att mina bröst är stora men inte löjligt stora! Så jag tror att dom definitivt blir stora men inte så att det ser dumt ut.
Gilla

Nonnisen

Kvinna ·

22 okt, 2015

Smaken är väl olika men jag tycker det låter stort. Det kanske blir som du vill ha det om du kollat vid konsultation.
Gilla

Henia

Kvinna ·

22 okt, 2015

Jag provade aldrig ut någon stl utan fick endast de stl på implantaten
Gilla

Henia

Kvinna ·

22 okt, 2015

Dina är verkligen super snygga och i perfekt stl. Va hade du innan op? Jag hade endast liten B innan op :P
Gilla

Henia

Kvinna ·

22 okt, 2015

tin skrev:

Det tror jag inte. Jag har liknande vikt som dig och implantat i 600cc klassen. Du kan kolla mina bilder. Tycker inte brösten är för stora :)

Dina är verkligen super snygga och perfekt stl. Vs hade du innan för stl?
Gilla

Anonym användare

22 okt, 2015

Henia skrev:
tin skrev:

Dina är verkligen super snygga och perfekt stl. Vs hade du innan för stl?

Tack :) Hade 75b/c-80b beroende på vikten 

Gilla

Sylvanas

Kvinna ·

22 okt, 2015

Henia skrev:
Dina är verkligen super snygga och i perfekt stl. Va hade du innan op? Jag hade endast liten B innan op :P

Är det till mig du menade? Förstod inte riktigt men tack i så fall! Jag hade liten 75C innan.
Gilla

Kiwi

Kvinna ·

22 okt, 2015

Sylvana vilken bredd har du på dina implantat? Jag är nyfiken då jag själv har en inplanerad operation men 650cc :)
Gilla

Anonym användare

22 okt, 2015

625cc hp motiva är 14cm breda.. jag har det i båda brösten och sylvanas i sitt ena 

Gilla

Kiwi

Kvinna ·

22 okt, 2015

Och tack så mycket Tin:-)
Gilla

MonniM

Kvinna ·

22 okt, 2015

Har 650cc och 700cc , är 172 cm . Har bred bröstkorg , kolla mina bilder .

Gilla

Sylvanas

Kvinna ·

22 okt, 2015

Kiwi skrev:
Sylvana vilken bredd har du på dina implantat? Jag är nyfiken då jag själv har en inplanerad operation men 650cc :)

Jag har tyvärr ingen aning om vad jag har för bred på mina implantat! Det enda jag vet är att jag har Motiva Silksurface+, 550cc & 625cc. Fick konstigt nog väldigt lite information om min egna bröstbredd, hur mycket cc jag har i egen vävnad, hur breda mina implantat är osv. Det enda jag vet är att jag "har en väldigt bred bröstkorg". Hoppas detta hjälper ändå :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem