Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nemi

Nemi

Kvinna ·

Boka tid :) tror ni 325 cc framför muskl räcker?

Bröstförstoring

i morgon ska jag ringa och boka tid hos Plastikakademin Linköping!Äntligen, samtidigt som det blir nervöst att gå och vänta, för att inte tala om hur nervöst det kommer vara kvällen innan😕 men ska bli så skönt när det är över och mina nya tuttar är på plats. Vill ha ca 325 framför muskel för att fylla ut mina ammade hängtuttar, vill ändå ha höga bröst, har alltid tryckt upp dom så mycket som går med fruktansvärt vadderade bhar nu :)..brösten behöver inte stå ut så mycker jag vill hellre ha högre upp...förstår ni hur jag menar? Tror ni det kommer funkar med 325cc?

14

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag är ingen expert men det låter nog lite lite, kan du inte lägga upp en förebild? men det beror väl mycket på vilken profil du väljer. Jag ska lägga i 325cc MP+ framför nu på torsdag, har inte ammat barn och vill inte ha så stora bröst, lite mer naturligt.

Gilla
Nemi

Nemi

Kvinna ·

Hej Jag har bilder upplagda för granskning❤️ tar visst lite tid att bli silvermedlem🙁....ja jag skulle ju vilja en en visuell c kupa :)...så får vela på med mina rispåsar.....

Gilla
Mickis78

Mickis78

Man ·

Jag har två barn, lagt in 325cc mentor runda plus framför. Bilder finns.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

ah okej, hoppas dom kommer upp snart =)

Gilla
sockret

sockret

Kvinna ·

Violett>> Med ditt utgångsläge kommer du få jättefina "framförbröst" 👍iaf om man jämför kollat runt här :) Även bakom om du skulle vilja :)

Mickis78>> Jättefina bröst..!! 🤭 Har du några förebilder att visa? 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack sockret, jag håller tummar och tår! =)

Gilla
optimus

optimus

Kvinna ·

vet hur det kändes innan operationen, vad fan har man gett sig in på liksom??! men så fort du träffar Gunnar på den stora dagen så kommer det släppa :) Förstår vad du menar med att ha brösten högt upp, gillar det oxå!! nu vet jag inte hur mycket häng du har och därför är det lite svårt att uttala sig (ser att du väntar på granskningen av bilder) men har du mycket häng så kan det bli svårt för enbart ett 325 cc implantat att fylla ut ordentligt samt lyfta upp brösten.. vad som kan hjälpa är större implantat eller ett lyft :) men som sagt, har inte sett dina bröst, du kanske inte alls har så mycket häng som du tror och då kanske 325 cc räcker gott och väl :)

Gilla
Cosmoskatten

Cosmoskatten

Kvinna ·

Jag har 1 barn och gjorde förminskning/lyft för 5 veckor sen. Utgångsläget precis efter förminskn/lyft var en liten c kupa som jag därefter lade i 350 cc mp i mellanprofil. Behå nu, 75F. Du kommer känna dig trygg med Gunnar, han är kanon!!
Gilla
Mickis78

Mickis78

Man ·

Tack sockret! Gjorde mina bröst Första gången 06- la in 310 cc pip, fick kapsel på båda bröst efter två barn, bytte till mentor 325 cc, men känner mig sådär nöjd. Blir glad att du tycker dom va fina:)! Ska se om jag har några gamla kort att lägga upp även på kapsel brösten!
Gilla
Nemi

Nemi

Kvinna ·

Tack tjejer! Nu finns det bilder om ni vill kika🤭

Gilla
optimus

optimus

Kvinna ·

Det där var ju inga hängtuttar :) Tror 325 cc framför bli kalasbra!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Instämmer med optimus blir nog super =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nu är mina boobies på platts! Tror 325 blir jättebra på dig med=) vi har ju lite lika utgångsläge.

Gilla
Nemi

Nemi

Kvinna ·

Åhva skönt att du har ditt gjort!!  vad spännande, hoppas allt gick bra och väntar på bilder så klart 😛

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem