Anonym användare
Borde jag ta 700cc eller 800cc?
Hej! Jag ska operera mig för andra gången nu och vill lägga in antingen 700 eller 800cc men kan inte bestämma mig. Just nu har jag 500cc och innan jag opererade mig hade jag 70b. Är det någon som har varit i samma situation ungefär som kan rådgiva? Eller som har såhär mkt i? Vill gärna se bilder oxå men är än så länge bronsmedlem. Tack i förhand :)
Sortera efter

Afrodite1
Kvinna ·
Det är svårt att råda dig när du inte har någon helkroppsbild, längd el vikt. Jag tycker det är viktigt att se till helheten vad som blir snyggt. Sedan har du själv egna förväntningar, 700 och 800 är ganska stora inlägg. Vad har du för tanke om slutresultatet, eftersom du själv har op dig tidigare vet du även att olika implantat ger olika storlek men även med tanke på placering. Bakom och framför kan skilja ganska mycket, din bröstkorgs storlek -fundera om du vill att implantatet kommer en bit ut mot armhålan om du väljer så stora storlekar etc.
Gilla

Anonym användare
Ja jag märkte nu att jag inte kanske var så tydlig haha
Jag väger 55 kg och är 160cm lång. Ganska liten kan man säga och de jag har just nu är bakom bröstmuskeln och det ska jag ha på nästa oxå. Jo jag vet att det är stora inlägg men jag gillar stora bröst men vill inte ha så stora att det ser konstigt ut och det gör det inte just nu. Det ser lagom ut tycker jag. Nu vill jag göra större och vill inte bli missnöjd. Vill se en skillnad liksom. Vill inte vakna upp med 700 och tänka jag borde ha tagit 800. Det finns inte 750cc heller... Nackdelen är att eftersom jag redan har implantat så kan jag inte heller testa och se hur det "kmr se ut".. :/
Gilla

sussipussi
Kvinna ·
Jag har 600 nu och vill lägga in 800 senare i år.
Jag är större än dig och tror absolut du kan ta 800 utan att ångra dig( om du vill ha stora)
Lycka till ;))
Gilla

Dewdrop
Kvinna ·
Om man är kort och har väldigt stora bröst är det lätt att man ser ut som en fyrkant tycker jag. Midjan kommer liksom i skymundan om man inte har väldigt smal midja och tajta kläder. Lösa kläder hänger rakt ner från brösten och det är lätt att det ser ut som om man är alldeles rund (eller fyrkantig, som en kub liksom). Det är min personliga åsikt men det kan vara värt att fundera över. Man kan ju alltid klä sig så att det inte ser ut så.
Gilla

Anonym användare
Tack Sussipussi!
Jo jag vet det där med kläder att man kan se större ut/rundare ut än vad man är. Fast jag tror jag kmr tänka på hur jag klär mig så det inte ser ut så. Dock så gillar jag inte så tajta kläder.. Största anledningen till att jag ens ska göra större är att när jag har bh med inlägg då är jag nöjd med mina bröst men skulle jag ha nåt utan bh då tycker jag de är för små för min smak. Men som sagt det är hur mkt cc mer jag ska lägga som jag går runt och funderar på. Vill gärna se någon som har bilder eller har förstorat sina bröst igen som kanske kan ge tips?
Vet ni någon bloggare eller någon sida som man kan gå in och kolla? :) Väldigt svårt och hitta någon med 700-800cc i.
Gilla

Indira
Kvinna ·
Hej!!! Jag har 700 Allergan UHP framför muskel och jag e jättenöjd :) men jag är 170 lång så du får stora bröst med båda storlekarna ;) mvh Indira
Gilla

EeM
Kvinna ·
Jag hade 500cc innan och nu 800cc. Iofs är jag väldigt lång så mega stort ut ser de inte ut på mig men stort är de
Gilla

December82
Man ·
Jag har haft 500cc high och har lagt i 705cc ultrahigh nyligen.
Bilder kommer finnas på min blogg. Checka in där. :)
Har dock ännu inte uppdaterat med mina nya boobs då jag gjorde min op för några dagar sen...men till helgen kommer op berättelse, före och efter bilder mm mm
Jag är lika lång som dig.
Kram
Gilla

Anonym användare
Tack December 82!
Jag va inne på din blogg och mina 500 cc ser ut som dina ungefär så längtar till helgen där jag kan se dina 705cc :)
Är du nöjd än så länge?
Krya på dig!
Gilla

Lizzie
Kvinna ·
Kan du inte göra ett ristest då:)? Med 2dl för 700cc o 3dl för 800? Kanske kan ge dig ett litet hum iaf:)
Gilla

Mrs V
Kvinna ·
Fast detta med att man kan se större ut..kan alla göra oavsett storlek på bröst :P
Klär man sig inte "rätt" för sin kroppstyp så ger kläder fel intryck över ens kropp....så det ska man inte hänga upp sig på tycker jag.
Kläder är en konst :P
Gilla

Anonym användare
Jag håller med Mrs V om att klä sig rätt :) Jag har hört det här med ristestet men tycker inte det riktigt stämmer.. :/ Men jag kollade på Eems bilder och dina bröst är jättefina! Ser inte alls för stort ut, ser fräscht ut :) Dock är du mkt längre än mig...
Beslutångest! detta ska vara min sista operation!
Känns som att hellre lite för stort än vakna och vara lite lite för litet?? Vad säger ni?
Tack för era svar! Uppskattas :)
Gilla

Dewdrop
Kvinna ·
Nej det är helt sant. Man får klä sig efter sin kroppstyp. Det kanske bara är så att jag själv blev så förvånad efter operationen när jag hade på mig en löst sittande collegetröja och jag såg ut som om jag hade gått upp 20kg i vikt bara på överkroppen och ut ur det hela stack två spagettistrån till ben. Man får tänka om lite när man gjort om sin kropp. :-)
Om du känner att hellre för mycket än för lite då är det väl bättre att satsa på 800. Lycka till hur du än gör!
Gilla

Smulan
Kvinna ·
Du sökte bloggare med stora implantat?
Den här tjejen har 800cc hon hade 400 cc tidigare.
Hon är 153.5 cm väger 48-56 kilo.
Gilla

Anonym användare
Tack jag har redan spanat in henne och hennes ser bra ut. :)
Nej men jag tror det blir 800cc. På något sätt känns det tryggare! Plus alla de få jag har sett med 700-800cc verkar ändå inte vara så stor skillnad om man inte redan själv hade stora bröst från första början.
Tack tjejer!
Gilla

Smulan
Kvinna ·
Jo, de passar henne, även om jag personligen tycker att de är lite för högt placerade, för min smak.
Nä, i de storlekarna så blir ju 100 cc mycket mindre procentuellt. =)
ex.
200 cc vs. 300 cc = 50% pluss
tillskillnad från:
700 cc vs. 800 cc = 14% pluss
som då är närmare jämfört med:
200 cc vs. 230 cc = 15% pluss
Gilla

Anonym användare
Ah de sitter lite långt upp för min smak med men eftersom hon är så vältränad oxå så ser de lite annorlunda ut jämfört med någon som inte är så vältränad.
Ja men då känns det bättre att ta lite större :)
Gilla