fromfia
Kvinna ·
börjar få lite ångest över att jag valde för små implantat 500 cc
Ska opereras på tisdag hos Örjan på Proforma. Som alltid så får jag miljoner tankar innan jag gör något. provade implantat när jag var på konsultation och vi kom fram till att 500 skulle passa mig och se proportionerligt ut. nu börjar jag dock tänka på om jag kanske valt för små, vill inte vakna och tänka, jag borde tagit större? när jag googlar bilder på 500 cc så ser det inte så stort ut. Vet inte vad jag vill med mitt inlägg egentligen, känner mig bara lite splittrad och förvirrad, kanske bara nerver...
Sortera efter

Jinne
Kvinna ·

Duenna
Kvinna ·
Men vill du ha det proportionerligt eller lite mer än så? Vill du ha mer än vad som ser naturligt ut bör du kanske öka. Sen är det ju så individuellt både vad man tycker men även hur det ser ut på olika människor. Även om man vet någons vikt och längd vet man inte kroppsform eller hur mycket cc som slukas och döljs.

Olivia_1993
Kvinna ·

Olivia_1993
Kvinna ·

Duenna
Kvinna ·
Håller med om att de känns större när man provar. Antagligen mycket pga att man är van vid att vara platt och helt plötsligt har något som sticker ut. Utseendemässigt ser mina bröst nu ut ungefär som de gjorde med implantaten i bhn på konsultationen, men de känns mindre -för att jag har vant mig. Dock vill jag inte ha större då jag var ute efter ett nätt och naturligt resultat. :)

Kluring
Kvinna ·
Jag har ju inte opererat mig än men min kollega har. Och hon säger att läkaren rekomenderade henne att ta dom lite större. För när man testar innan så är man som @Duenna sa att man är så sjukt ovan och att det är bättre ta en lite större än att senare känna den känslan av att , fan var detta allt jag fick? :)

Tutt-lillan
Kvinna ·

pollyy
Kvinna ·
Kluring ?

pollyy
Kvinna ·
Jag funderar på bröstförstoring antigen polarkliniken eller sensia i Luleå. vad fick dig att välja Polarkliniken? Har du varit på konsultation ännu? Valt storlek ännu(Kluring)?

Kluring
Kvinna ·
@pollyy (vet ine hur man taggar men hoppas du ser detta)
Min chefs tjej har opererat sig där och hon sa att dom kändes så sjukt proffisionella. Sen att det ingår en natt på hotellet och room service och att dom kommer och kollar till en känns jätte skönt.
Har inte hört något om luleå :)
Ja jag var på konsultation med Anna den 4 april. Hon var så trevlig och gulligt och känndes himla seriös. Fick prova ut storlekar och hon sa att från 350-400 skulle passa mig och att 375 var "perfekt" för mina mått. Hon sa också att jag hade jätte bra utgångsbyst så det skulle bli ett bra slutresultat hur jag än väljde. Det känns iaf jätte tryggt. Men inte hunnit bestämma mig helt om storleken än iaf. planerar att op mig i oktober så jag har vintern på mig att läka fint. :)

fromfia
Kvinna ·

Kluring
Kvinna ·

Olivia_1993
Kvinna ·

fromfia
Kvinna ·

Kluring
Kvinna ·
Välj en större storlek bara då? :D Du och kirurgen väljer väll ut gemensamt på operationsdagen även om du bestämt dig för något annat innan? :)