Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sandran

sandran

Kvinna ·

*Bronsbilder* 350cc 7dagar

Bröstförstoring
Hallå tjejer!
Idag är det exakt en vecka sedan min op, har haft väldigt ont, men tog tag i mig själv och tog en tripp till stan för att försöka hitta nåra nya bhar. Väldigt svårt att hitta rätt storlek nu måste jag säga, svårt oxå för man inte vet hur mkt större dom kommer bli.
Hittade iaf 1 ny idag.
En vit softbra från lindex utan byglar, inte världens bästa stöd på den kanske, men ville iaf ha nånting annat än den osköna man fått från kliniken.
Är för övrigt ganska nöjd med mina nya vänner, den högra har dock inte kommit ner lika mkt som den vänstra än, så den är inte lika fin, men det blir nog bättre hoppas jag.
Vad tycker ni? :)
3

Sortera efter

Atera

Atera

Kvinna ·

Hoppas verkligen att det börjar kännas bättre för dej med smärtan. Det är något som jag verkligen funderar över, hur smärtan känns? (Är nog verkligen olika från person till person)Ska opas på måndag och just nu går det bara tankar kring brösten i mitt huvud.
Tycker dina ser riktigt bra ut! Ser jag ut som dej när jag är opad så får smärtan va hur jobbig som helst :)
Mycket snygg BH oxå!
Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

Haha tack så mycket :) ja vi får väl hoppas att du är en av dom som får en lindrig smärta. Min har inte varit rolig kan jag lova. Men nu är det såååå mkt bättre. Nu känns det bara som träningsvärk och det stramar åt lite ibland, men behöver inte knapra massa smärtlindrande längre. Äntligen är man människa igen :)
Gilla
Atera

Atera

Kvinna ·

Jag har ställt in mej på att jag ska vara liggande med en fruktansvärd smärta, hoppas att det inte blir värre än jag tänkt!  Åh så skönt för dej, längtar tills jag kan känna desamma :) Lycka till och hoppas att det bara blir bättre å bättre!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem