Paulinak
Kvinna ·
Bröst 1.5 månad 550cc HP !!!
Brösten 46 dagar gamla. Fortfarande missnöjd över storlek och form.
Känns ju bättre än innan och dem är inte helt "klara" än.
Har en ny konsultation bokad hos Örjan i mars, får se vad han säger att vi kan göra. Isf blir det ny OP i september.
Sortera efter

Hängbrösten
Kvinna ·
Varför är du missnöjd? Man ser ju inte så noga på ett foto men jag tycker dom ser fina ut!
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Ville ha större, mera put samt bredare implantat och mindre klyfta.
Nej bilden är lite kass :/
Tack !
Gilla

Hängbrösten
Kvinna ·
Om en ny op verkligen är det du vill önskar jag dig lycka till men jag tycker som sagt dom är fina!
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Tack!
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
När jag kollar i spegeln så ser mitt högra bröst mindre ut än mitt vänstra :/ har bara gått snart 7 v men kan inte sluta titta! Det stör mig mycket :(
Gilla

Vikram
Kvinna ·
Är han omöjlig på korr? Får man betala för korr om formen är deformerad o fickorna är i olika höjd? Ska träffa han på fredag för återbesök och är såå nervös att han inte ska tycka mina fel är tilltäckligt stora för en korr, men dom är verkligen uggly!
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Ska dit på torsdag för återbesök igen för fjärde gången efter en infektion/irritation. Jag har träffat Ylva alla gånger efter op Örjan har kommit in en snabbis och hälsat och kollat. Tog upp att jag ville göra ett protesbyte på andra återbesöket, och ska nu påpeka att ena bröstet ser mindre ut. Så får se vad dem säger.
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Sen tycker jag att formen är ful :/ tog runda implantat men fick annan form. Ville ha runda som alla andra..
Gilla

gagge
Kvinna ·
Känner igen mig så i det du skriver och visar. Bytte oxå implantat vid min korr och fick lägga upp 20.000 till men är så glad att jag gjorde det :) nu är jag sjukt nöjd på alla sätt och vis. Hoppas du blir nöjd! Kram på dig!
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Jo byte ska jag göra. Är bara ledsen nu när man ser att formen är sjukt ful, inte ens runda, eller jo när jag ligger ner eller har på mig bhn. Men ser fortfarande ut som hängtuttar som jag hade innan :(!
Vill ha runda stora och fick små hängisar :(
Och har inte råd att lägga ut 30.000:- just nu utan om ett halvår som Max :(
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Dem är ju mer platta än runda :( ska lägga upp bild imorgon så ser man
Gilla

Paulinak
Kvinna ·
Nu finns en nytagen bild framifrån på dem fula brösten. !!
Visst ska jag kunna få en gratis korr på det?? Implantaten kan jag stå för men han måste ju kunna korrigera det?? Dem är ju plattare än plattast :((( Man ser ju klart och tydligt att det vänstra bröstet på bild är plattare och formlöst ...
Gilla

Vikram
Kvinna ·
Men de är de som verkar vara skumt, har oxå runda hp men dom "står" inte ut nånting och är Inte runda.. Väldigt konstigt.. Känns ju inte som att man ska behöva betala då man inte fått de man önskat eller ens i närheyen?
Gilla